Blog

01.06.2015
Funkcje

Aktualizacje AtomStore w maju 2015

W maju dodaliśmy wiele drobnych usprawnień do systemu AtomStore. Pojawił się także nowy bardzo rozbudowany moduł Promocje wiązane. Na temat działania tego modułu w najbliższych dniach przygotujemy oddzielną informacje. Zapraszamy do zapoznania się z pełną listą zmian.

4.4.13 (01.06.2015)

  • Sprzedaż i promocje - dodano moduł promocji wiązanych (więcej informacji pojawi się w oddzielnym wpisie).
  • Dodano moduł Komunikatów błędów w panelu (log systemowy).
  • B2B - rabat za opakowania zbiorcze - dodano możliwość naliczania rabatu gdy ktoś kupił niepełne opakowania.
  • Lista zamówień - dodano możliwość wyszukiwania po komentarzach.
  • Edycja zamówienia - historia aktualizacji - dodano informację o tym, czy wiadomosć została wysłana do klienta.
  • Kody marketingowe JS - dodano integrację z Convertiser.com.
  • UPS - poprawiono generowanie przesyłki w przypadku braku e-maila klienta.
  • Przypomnienie o cyklu produktu - dodano możliwość załączenia kodu rabatowego.
  • Import płatności - dodano rozpoznanie po numerze listu przewozowego, ograniczono sprawdzanie zamówień do 3 miesięcy wstecz.
  • Faktury korygujące - poprawiono wyliczanie wartości faktury korygującej na liście faktur.
  • Lista cen - poprawiono wyliczanie ilości pasujących produktów.
  • Kody marketingowe JS - dodano integrację z Salesmedia.pl.
  • Zestawy - poprawiono wyliczanie statusu dostępności zestawu dla zestawów otwartych.
  • Dostawy - dodano możliwość wyboru waluty dla ceny zakupu.
  • Tworzenie produktu z wariantami - poprawiono zapis ceny dla wariantu.
  • Tworzenie WZ - dodano informację o stanie magazynowym produktów.
  • Promocje automatyczne - dodano możliwość ograniczenia promocji do wybranej dynamicznej listy.
  • Eksport produktów - dodano możliwość eksport tagów.
  • Program partnerski - dodano możliwość dodania parametru rel=”nofollow” dla linków.
  • PayPal - zapis adresu - dodano możliwość wysyłki wiadomości e-mail w przypadku zmiany kraju dostawy.
  • Edycja zamówienia - dodawanie zestawu - poprawiono wyliczanie cen produktów składowych zestawu.
  • AntySpam - dodano możliwość ograniczenia ilości sztuk produktu w koszyku.
  • Program partnerski - dodano możliwość tworzenia konta partnera z konta klienta.
  • Poprawiono logowanie przez konto Facebook w przypadku braku danych o adresie e-mail.

 

Dla przypomnienia - na początku miesiąca pojawiła się aktualizacja o numerze 4.4.12, o której informowaliśmy w 1 tygodniu maja:

4.4.12 (04.05.2015)

  • Sprzedaż i fakturowanie - Dodano obsługę stawki podatkowej ‘zwolniona’.
  • B2B - dodano możliwość wyłączenia newsletterów automatycznych i przypomnień dla klientów hurtowych.
  • Personalizacja - dodano możliwość ustawienia czasu ważności punktów i akcji personalizacyjnych.
  • B2B - ofertowanie - dodano możliwość wysyłki oferty do grupy klientów.
  • Klienci którzy oglądali oglądali także - dodano możliwość ustawienia czasu ważności akcji.
  • B2B - Handlowiec - dodano możliwość ponawiania wszystkich zamówień przez handlowca.
  • Eksport zamówień do XLS - poprawiono typ pól z cenami.
  • Dodano integrację z Marketizator.pl.
  • Dodano obsługę znacznika #PUNKTY_KLIENTA# w mailach z zamówieniami.
  • Filtr subskrybentów - dodano możliwość filtrowania po punktach programu lojalnościowego.
  • Reklamacje - dodano możliwość wyboru adresu zwrotnego przy składaniu zamówienia.
  • Edycja newslettera - usprawniono mechanizm wyboru grupy docelowej.
  • API getProducts() - pliki do pobrania, dodano możliwość usuwania plików.
  • Poprawiono działanie koszyka przy używaniu waluty niedomyślnej.
  • Edycja zamówienia - edycja procentowa rabatu, dodano automatyczne przeliczanie wartości rabatu.
  • Lista produktów - dodano możliwość grupowego przypisania producentów.
  • Porównywarki - dodano możliwość rozbijania produktów z wariantami na pojedyncze wpisy.
  • Wyszukiwarka - dodanie nowej metody w autocompleterze, podpowiadanie tagów oraz producentów.
  • Paczka w Ruchu - zaktualizowano adres URL śledzącego przesyłki.
  • GLS - dodano integrację kurierem przez API (obok starej integracji przez ftp).
  • UPS - dodano obsługę AccessPoint i AccessPoint Express, w szablonie wprowadzono mapę z punktami odbioru, zaktualizowano mechanizm wysyłki zamówień.
  • TrustedShops - dodano integrację z TrustedShops. 
  • FreshMail - dodano integrację subskrybentów newslettera oraz list za pomocą API Freshmaila.

Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska