Blog

13.06.2019
Funkcje

Nowy moduł Marketing Automation Extended - poznaj funkcje!

Nowy moduł Marketing Automation Extended - poznaj funkcje!

E-commerce to ciągła walka o uwagę klienta. Jeżeli Ty nie dotrzesz do konsumenta z odpowiednim komunikatem, zrobi zakupy gdzie indziej. Tylko skąd brać czas na analizowanie zachowań klientów, tworzenie kampanii i docieranie różnymi kanałami?

 

Na te bolączki odpowiada marketing automation - związek analityki, działań marketingowych z technologią i przede wszystkim automatyzacją. Na podstawie znajomości zachowań użytkownika na stronie internetowej, marketer układa scenariusze kampanii z wybranym contentem, które następnie trafią do klientów różnymi kanałami.

 

E-commerce to branża, która automatyzacją marketingu powinna być zainteresowana szczególnie. W sklepie online zachodzą różne zdarzenia, które informują o tym, na jakim etapie kupna jest klient (przeglądane przedmioty, kategorie czy porzucony koszyk). Sklep podlega również cyklicznym wydarzeniem, jak promocje czy wyprzedaże.

 

Jeżeli jesteś zdecydowany wdrażać automatyzację marketingu, koniecznie sprawdź naszą propozycję - Marketing Automation Extended. To nowy moduł, w którym oferujemy nie tylko automatyzację, kilkanaście scenariuszy aktywizacji klienta, ale również komunikację omnichannel. Poza tym nie musisz czekać na integrację - wystarczy włączyć moduł i już możesz tworzyć zintegrowane kampanie dla swojego sklepu internetowego.

Jedno narzędzie zamiast kilku

Marketing Automation Extended to rozszerzenie dotychczasowych możliwości wbudowanego modułu marketing automation. Zastępuje on nawet do czterech zewnętrznych narzędzi, które musiałbyś dokupić i zintegrować, aby posiadać takie funkcjonalności w swoim sklepie.

 

Marketing Automation Extended łączy w sobie funkcje narzędzi do e-mail marketingu, wysyłki powiadomień web push oraz SMS-ów. A nade wszystko oprogramowania do automatyzacji marketingu.

 

Wielokanałowa komunikacja, którą łatwo wdrożysz

Rozszerzony moduł marketing automation stawia na omnichannel w komunikacji - wiodący trend w e-commerce. Możesz wybierać pomiędzy wiadomościami e-mail, SMS-ami i notyfikacjami web push. Dla każdego scenariusza wskazujesz domyślny kanał komunikacji. O porzuconym koszyku możesz przypomnieć za pomocą e-maila. O zmienionym statusie na “Wysłany” powiadom za pomocą SMS-a, a informację o nowych promocjach od ostatniej wizyty przekaż za pomocą powiadomienia w przeglądarce. Brzmi jak komunikacja 360 stopni? Bo tak jest!

 

Automatyczne kampanie oszczędzające czas

Promocja potrafi pochłonąć naprawdę duże ilości czasu. Możesz zdecydować się zatrudnić specjalistę lub włączyć automatyczne kampanie w nowym module. Automatyzacja dotyczy kampanii newsletterowych, które możesz tworzyć w oparciu o. zachowania jak ostatnio przeglądane produkty czy liczbę dni od ostatniego zamówienia.

 

Automatyczne kampanie możesz ustawić dla konsumentów, którzy założyli konto w Twoim sklepie i nie dokonali żadnego zakupu. Możesz też wysłać przypomnienie o cyklicznych produktach i aktywizować subskrybentów wiadomościami powitalnymi - nawet do sześciu różnych informacji powitalnych.

 

W Marketing Automation Extended możesz zautomatyzować całość komunikacji, w tym również kampanie push oraz SMS.

 

Promocje oparte na zachowaniach w sklepie

To, co jest największą siłą oprogramowań do marketing automation to analiza zachowania użytkownika w witrynie. Nowa usługa AtomStore oczywiście bazuje na danych zbieranych z naszego systemu. Mogą to być takie działania jak przeglądane kategorie, produkty, zapis do programu lojalnościowego czy założenie konta w sklepie. Ty, na bieżąco obserwując trendy w sprzedaży, możesz tworzyć bardziej spersonalizowane kampanie.

 

Bez integracji, bez kłopotów, zgodnie z RODO

Marketing Automation Extended włączyć można w kilka minut. Wymaga on tylko prostej konfiguracji w ustawieniach sklepu, bez żadnych dodatkowych integracji. Sposób zbierania danych jest w 100% zgodny z RODO, a informacje o użytkownikach zbierane są w jednym miejscu - bazie sklepu.

 

Marketing Automation Extended to również funkcjonalny dashboard, który ułatwia zarządzanie wszystkimi kampaniami w jednym miejscu. W panelu zarządzania można również dodać zewnętrzne kampanie np. reklamę na Facebooku czy Instagramie.

 

Jak włączyć i ile kosztuje moduł Marketing Automation Extended?

Jeżeli chcesz przetestować nowy moduł i zobaczyć jego możliwości na żywo, zarejestruj się w demo sklepu AtomStore. Kliknij tutaj i poproś o dostęp. Następnie przejdź do zakładki Marketing → Automation → Dashboard.

 

Ceny modułu uzależnione są od parametrów Twojego systemu AtomStore. Dokładne koszty modułu znajdziesz w cenniku. Możesz też porównać obie usług marketing automation, jakie oferujemy: standardową oraz rozszerzoną.

 

Jeżeli jesteś naszym Klientem i chcesz włączyć moduł, możesz zlecić to przez BOK. Jeżeli jesteś nowym klientem i chciałbyś dowiedzieć się więcej o wszystkich funkcjach marketing automation i promocji, umów się na darmowe webinarium.



 


Autor: Diana Drobniak

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska