Pakiet SMART powstał z myślą o sklepach, które chcą połączyć indywidualną grafikę z szybkim wdrożeniem. W tym pakiecie otrzymujesz również możliwość wdrożenia niestandardowych elementów sklepu.

 

Zobacz demo

Pakiet SMART obejmuje:

Analiza przedwdrożeniowa

Analiza wstępna to 12 godzin pracy konsultanta, który analizuje następujące elementy sklepu:

 
  • ruch
  • sprzedawany asortyment (warianty, zestawy, usługi, gratisy)
  • używane narzędzia marketingowe (promocje cenowe, kupony, promocje wiązane)
  • określa możliwości i zakresu migracji danych
  • określa zakres zmian w szablonie standardowym

 

W ramach analizy przedwdrożeniowej UX Designer opracowuje indywidualne makiety dla strony głównej oraz karty produktu sklepu.

Prace wdrożeniowe

Wynikiem prac wdrożeniowych jest zainstalowany i skonfigurowany panel zarządzania sklepem oraz szablon. W trakcie 12 h prac wdrożeniowych, nasz konsultant pomaga w konfiguracji:

 
  • modułu magazynu
  • statusów dostępności i zamówień
  • kuriera oraz bramkę płatności
  • metod form dostawy i metod płatności
  • integracji z porównywarkami
  • integracji z Allegro
  • integracji z Google Analytics
  • integracji z porównywarkami
  • danych dostępowych do SMTP
  • pomoc w przekierowaniu domeny
 

W ramach tych prac, otrzymujesz 6 godzin telekonsultacji, podczas których Project Manager wyjaśni Ci kwestie związane z działaniem systemu oraz konfiguracją modułów. 

Prace graficzne

Na podstawie projektu graficznego dla strony głównej oraz karty produktu, programista wdraża zmiany w szablonie standardowym. Wygląd pozostałych elementów sklepu dostosowujemy do indywidualnych potrzeb sklepu. W ramach pakietu projektujemy dla Ciebie cztery banery na stronę główną. Otrzymujesz  dodatkowe 4 godziny na konsultacje projektów graficznych. 

 

W ramach prac, możesz zlecić oprogramowanie elementów niestandardowych, które chciałbyś wdrożyć w sklepie. Na końcu przeprowadzamy kompleksowe testy sklepu

 

Zobacz standardowe szablony, na których powstają sklepy. Do wyboru wersja: demo i fashion

Migracja danych

Migracja danych z starego systemu do AtomStore odbywa się dzięki modułowi integracji. Przenoszone dane dotyczą: klientów, bazy produktów, cennika domyślnego, zamówień oraz bazy subskrybentów.

 

Migrujemy z: Magento cStore, Ebexo, GOshop, IdoSell (IAI), I-sklep, KQS, OsCommerce, PrestaShop, RedCart, Shoper, Sote, WellCommerce, WooCommerce.

Hosting sklepu

Sklep hostowany jest na profesjonalnym serwerze, którego konfiguracja została dostosowana do potrzeb systemu AtomStore. W związku z tym działanie sklepu jest szybkie i bezawaryjne. Nie ma problemów ze zgodnością systemów czy brakującymi bibliotekami. Parametry hostingu zależne są od wybranego pakietu utrzymania systemu. W przypadku gdy wskazane parametry są niewystarczające, możliwe jest dostosowanie hostingu do potrzeb Klienta.

Wsparcie i gwarancje

Wdrożenie oraz migracja na platformę AtomStore nadzorowane jest przez dedykowanego opiekuna. Korzystając z AtomStore jesteś objęty stałym wsparciem, dzięki któremu:

 

  • możesz korzystać z pomocy online w ramach wewnętrznego systemu helpdesk,
  • zyskujesz gwarancję na system przez cały rok trwania umowy,
  • otrzymujesz comiesięczne aktualizacje systemu,
  • otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję na szablon oraz dedykowane moduły.
Cena pakietu
WDROŻENIE 17 900zł
+
ABONAMENT
OD
 399zł/miesiąc

Podane ceny są cenami netto.

 

 

 

 

Zobacz przykładowe wdrożenia pakietu Smart:

 

 

 

Szukasz innego wdrożenia?

 

Sprawdź jeden z tych: START | PREMIUM | ENTERPRISE

AtomStore to platforma e-commerce klasy premium. Tworzymy dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Oferujemy kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.
Wspólnie rozwiązujemy problemy polskiego e-handlu!

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • iab