Dodatkowe wsparcie i rozwój dla szybko rozwijających się sklepów internetowych

 

  • Pakiet “Wsparcie & Rozwój” zamiast wewnętrznego zespołu IT

    To specjalna oferta dla sklepów internetowych, które szukają indywidualnego podejścia i wsparcia. W ramach pakietów oferujemy stałą opiekę Account Managera, który jest z Tobą w ciągłym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wsparcia technicznego, czy drobnych przeróbek w szablonie, możesz liczyć na szybką reakcję i realizację zadania przez autorów AtomStore.

  • Priorytetowa obsługa i gwarantowane godziny pracy programistów tylko dla Ciebie

     

    Największą zaletą naszych pakietów “Wsparcie & rozwój” jest fakt, że w każdym miesiącu otrzymujesz gwarantowaną liczbę godzin pracy programisty oraz dedykowanego opiekuna. Pakiet daje Ci możliwość szybkiego wdrożenia wybranej funkcji, zmian w szablonie, ale również efektywniejszego zarządzania workflow’em w biznesie. Możesz wdrażać duże projekty rozpisane na tygodnie, jak i drobne modyfikacje.

Porównanie pakietów usług:

Rodzaj usługi Wsparcie 8h Wsparcie & rozwój 20H Wsparcie & rozwój 30h Wsparcie & rozwój 40h
Wsparcie konsultanta 8h 8h 12h 16h
Wsparcie telefoniczne / telekonferencje TAK TAK TAK TAK
Ilość godzin zmian w szablonie brak 8h 12 h 16h
Ilość godzin prac programistycznych (back-office) brak 4h 6h 8h
Możliwość przenoszenia godzin na kolejny miesiąc NIE TAK TAK TAK
Cena 1 699 zł/m-c 4 799 zł/m-c 6 999 zł/m-c 9 199 zł/m-c
Podane kwoty są cenami netto.
 

 

 

Środowisko zapasowe i wyższy poziom bezpieczeństwa

 

 

  • W razie całkowitej awarii sklepu, uruchomimy go nawet do dwóch godzin

    Twój sklep działa na najlepszej dostępnej architekturze chmurowej. Regularnie robimy kopie zapasowe sklepów naszych Klientów, aby w razie awarii mogli je odzyskać w nienaruszonym stanie. Dla dużych biznesów, które nie mogą pozwolić sobie na zbyt długie przestoje, oferujemy replikację sklepu na serwerach zapasowych. W przypadku awarii sprzętowej mamy możliwość uruchomienia usługi na serwerach zapasowych w ciągu 2 godzin (w godzinach 8:00-24:00) lub 4 godzin (w godzinach 24:00-08:00). .

  • Rozszerozna gwarancja dostępności (SLA) dla sklepu online

     

    Oprócz gwarancji dostępności Twojego sklepu internetowego na poziomie 99,9% w skali roku, oferujemy również gwarancję rozszerzoną (rozszerzone SLA). W jego ramach w razie awarii przywracamy sklep nawet do dwóch godzin w ramach środowiska zapasowego. Dodatkowo, wdrażamy rozwiązanie zastępcze, zobowiązujemy się do naprawy awarii i usunięcia usterki w trybie przyspieszonym.

Porównanie DODATKOWYCH usług:

Realizowane usługi Podstawowe SLA Środowisko zapasowe Rozszerzone SLA + Środowisko zapasowe
Replikacja bazy sklepu na serwerach zapasowych TAK TAK TAK
Przywrócenie działania sklepu w godzinach 8:00-24:00 TAK, w ciągu 8h TAK, w ciągu 2h TAK, w ciągu 2h
Przywrócenie działania sklepu w godzinach 24:00-8:00 TAK, w ciągu 8h TAK, w ciągu 4h TAK, w ciągu 4h
Usunięcie błędu krytycznego TAK, do 3 dni roboczych (zgodnie z regulaminem usługi) TAK, do 3 dni roboczych (zgodnie z regulaminem usługi) TAK, wdrożenie rozwiązania zastępczego do 4 godzin, usuniecie błędu do następnego dnia roboczego
Usunięcie błędu istotnego TAK, do 5 dni roboczych (zgodnie z regulaminem usługi) TAK, do 5 dni roboczych (zgodnie z regulaminem usługi) TAK, do 2 dni roboczych
Usunięcie usterki TAK, do 14 dni roboczych (zgodnie z regulaminem usługi) TAK, do 14 dni roboczych (zgodnie z regulaminem usługi) TAK, do 10 dni roboczych
Cena 0 zł 35% abonamentu (min. 300 zł/m-c) 50% abonamentu (min. 1 349 zł/m-c)
Podane kwoty są cenami netto.
 

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska