Funkcjonalność

Obsługa klienta

CRM

Przygotowaliśmy moduł CRM dedykowany dla handlu internetowego, który pozwala właścicielowi sklepu na scentralizowanie wszystkich informacji o klientach w jednym miejscu.

Moduł CRM stworzony został z myślą o sklepach internetowych – wszystkie czynności związane z obsługą klienta zostały zintegrowane na kartotece klienta, dzięki czemu po wejściu jego kartotekę, sprzedawca ma dostęp do następujących informacji:

  • danych kontaktowych oraz do faktury,
  • historii i statystyk zamówień,
  • informacji na temat grupy cenowej,
  • oglądanych i kupionych produktów,
  • wysłanych i zrealizowanych kuponów,
  • wysłanych i przeczytanych newsletterów,
  • opinii napisanych przez klienta,
  • punktach uzyskanych w programie lojalnościowym,
  • statystykach odwiedzin,
  • wypełnionych ankiet,
  • profilu zakupowego klienta,
  • notatek dokonanych przez sprzedawców.

Lista klientów, wygodne filtry

Dzięki wyszukiwarce i filtrom dostępnym na liście w panelu, administrator może wyszukiwać klientów po następujących polach:

  • nazwie,
  • wartości zamówienia,
  • grupie ,
  • statusie klienta.

 

Operacje grupowe

Lista klientów została wykonana w taki sposób, aby umożliwć administratorowi szybkie akcje na grupie klientów:

  • blokowanie i aktywowanie,
  • wysyłanie wiadomości,
  • nadawanie kuponów,
  • przypisywanie do grupy klientów.

Powiadomienia i przypomnienia

Automatyczne powiadomienia i przypomnienia to znaczne ułatwienie dla działu sprzedaży i obsługi klienta!

AtomStore umożliwia wysyłanie automatycznych powiadomień i przypomnień do zamówień. Dla każdego statusu zamówienie istnieje możliwość zdefiniowania powiadomień i przypomnień (w tym także cyklicznych).

 

Administrator może skonfigurować:

  • Czy dla danego statusu ma być wysyłane powiadomienie,
  • Czy do zamówień z danym statusem mają być generowane przypomnienia po X dniach (w tym przypomnienia cykliczne),
  • Tytuł e-maila z powiadomieniem i przypomnieniem,
  • Treść powiadomienia oraz przypomnienia.

 

W jaki sposób zautomatyzować obsługę klienta?

Za pomocą modułu powiadomień w bardzo prosty sposób można zautomatyzować wysyłkę wiadomości do klientów.

 

Sklep może zdefiniować statusy dla których klienci będą otrzymywali powiadomienia (np. przekazano do realizacji, wysłano, anulowano). W zamówieniach możliwe jest używanie etykiet które zostaną zastąpione danymi z zamówienia (np. wartość, numer listu przewozowego).

 

W przypadku braku zmiany statusu zamówienia przez więcej niż X dni system może wysyłać także przypomnienia. Może to być używane w przypadku np. statusów "oczekiwanie na płatność". Dla przykładu jeśli status zamówienia “oczekiwanie na płatność” nie zmieni się przez więcej niż 7 dni, system może wysłać przypomnienie z prośbą o płatność. Przypomnienie może być także używane np. w celu zbierania opinii o produktach.

 

FAQ i pomoc

Moduł FAQ pozwala na stworzenie w sklepie internetowym profesjonalnej bazy wiedzy.

Moduł FAQ umożliwia przygotowanie listy najczęściej zadawanych pytań. Dodatkowo istnieje możliwość przypisania zagadnienia do karty produktu, pozwala to na wyświetlanie istotnych informacji na karcie produktu.

 

Dzięki rozbudowanemu FAQ możliwe jest ograniczenie ilości zapytań do działu obsługi klienta jak i pozyskiwanie ruchu - tzw. inbound marketing.

 

AtomStore posiada także moduł Porad. Umożliwia on dodawanie kontekstowych wiadomości na stronach:

  • produktu,
  • dowolnej kategorii,
  • systemowych - np. strony logowania, rejestracji oraz strony głównej.

RMA (Reklamacje)

Moduł RMA to wygodny sposób na zarządzanie reklamacjami w sklepie - poprawę procesów i jakości obsługi klientów.

Moduł reklamacji umożliwia on składanie reklamacji zarówno przez klientów posiadających konto w sklepie jak i takich którzy zrealizowali zakup bez rejestracji.

 

Reklamacje zgłaszane przez moduł RMA otrzymują swój unikalny numer i trafiają na listę zgłoszeń. W zależności od konfiguracji modułu i typu, zgłoszenia przydzielane są losowo lub do wybranych pracowników oraz nadawany jest im termin realizacji

 

Pracownicy sklepu mogą przeglądać listę zgłoszeń, filtrować je po typach, sprawdzać status i łatwo kontrolować czy reklamacje nie ulegają przedawnieniu - dodatkowo moduł przypomina o takiej sytuacji.

 

Moduł umożliwia generowanie wydruków zgłoszeń reklamacji i rękojmi oraz wysyłanie automatycznych instrukcji do klientów, w jaki sposób mają realizować dalsze kroki zgłoszenia.

Dlaczego warto używać modułu RMA

Moduł RMA został zaprojektowany na wzór systemów ticketowych używanych przez działy supportu. Umożliwia automatyczną ewidencję oraz katalogowanie zgłoszeń.

 

Dzięki predefiniowanonym typom, formularzom i wydrukom oraz automatycznym przypomnieniom, praca działu BOK staje się dużo lepiej zorganizowana. Zwiększa to jakość obsługi i zaufanie do sklepu, a także komfort pracy pracowników.

 

Dzięki RMA klienci czują się pewniej podczas procesu reklamacji, który najczęśćiej związany jest ze stresem i nadszarpniętym zaufaniem do sklepu.

 

Uwaga - RMA jest to moduł dodatkowy do systemu AtomStore, płatny w wersji B2C, dostępny w cenie wersji AtomStore.B2B.

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska