Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Według raportu "E-commerce w Polsce 2024" smartfon kolejny rok z rzędu jest najpopularniejszym urządzeniem wykorzystywanym w procesie zakupowym. Z ogólnych danych wynika, że korzysta z niego 75% e-konsumentów, a w najmłodszych grupach ten odestek wynosi aż 89%. Dostosowanie sklepu internetowego do mobile staje się zatem niezbędnym elementem na drodze do stworzenia pozytywnego doświadczenia zakupowego.
W branży e-commerce niejako przyjęło się, że kampanie na Facebooku czy w Google, są głównie nastawione na bezpośrednią sprzedaż, co jest skuteczną i sprawdzoną strategią, zwłaszcza w przypadku produktów o niskiej cenie i krótkim cyklu zakupowym. Jednak nie zawsze metoda oparta wyłącznie na sprzedaży przynosi najlepsze rezultaty. W niektórych branżach, wymagających dłuższego procesu decyzyjnego, efekty może przynieść kampania skupiająca się na generowaniu leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. W tym przypadku sprzedaż ma nastąpić po nawiązaniu relacji podczas rozmowy telefonicznej.
Użyteczność strony internetowej (UX) i jej optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to dwa kluczowe elementy wpływające na sukces witryny w sieci. Chociaż na pierwszy rzut oka mogą wydawać się niezależne, istnieje między nimi wiele związków, które warto zrozumieć, aby skutecznie zarządzać strategią marketingową. W tym artykule omówimy, jak UX wpływa na SEO oraz jakie zależności zachodzą między nimi.
Media społecznościowe to obecnie jedno z najpotężniejszych narzędzi do promowania sklepów internetowych i napędzania sprzedaży. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy TikTok oferują nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Pomagają wpłynąć na rozpoznawalność marki, zwiększyć ruch na stronie oraz zbudować trwałe relacje z użytkownikami. Dowiedz się, jak prowadzić media społecznościowe firmy, aby osiągnąć wymierne korzyści.
Internetowa hurtownia Ikonka oferuje swoje usługi w trzech modelach biznesowych: tradycyjnej sprzedaży hurtowej, imporcie na zlecenie oraz dropshippingu. Mimo że obsługuje różne modele, główny nacisk kładzie na sprzedaż hurtową, która jest wybierana przez większość jej partnerów biznesowych. Firma jest obecna na rynku od ponad 20 lat, a działalność e-commerce prowadzi od 12 lat. Od 2017 roku korzysta z platformy AtomStore do zarządzania sprzedażą internetową.
Rozwój technologii i powszechna digitalizacja wpływają na to, jak ludzie dokonują e-zakupów. W tym obszarze jednym z ważnym elementów jest digital shelf (cyfrowa półka), a więc wirtualny odpowiednik półki w sklepie stacjonarnym. Digital shelf obejmuje szeroki zakres punktów styku z marką: strony internetowe sklepów, platformy marketplaces, aplikacje, media społecznościowe i inne wirtualne miejsca, gdzie konsumenci mogą obejrzeć i nabyć produkty. Czy mamy do czynienia z erą digital shelf i jak wygląda tu kupowanie?
Według statystyk 77% kupujących online odkrywa nowe produkty i marki w mediach społecznościowych. Inne badania pokazują, że pod koniec 2023 roku liczba użytkowników mediów społecznościowych osiągnęła ponad 4,95 miliardów, a każdy z nich korzystał z 6 do 7 różnych aplikacji. Social media nie służą już tylko do budowania rozpoznawalności marki. Są to również platformy, które tworzą przestrzeń do ekspozycji naszej oferty produktowej i pomagają generować realny popyt. Jakie więc trendy w social commerce obecnie widzimy i od czego powinniśmy zacząć?
Jednym z najważniejszych wyzwań we współczesnym e-commerce jest nie tylko przyciągnięcie uwagi nowych klientów, ale także utrzymanie ich zaangażowania i lojalności w długim okresie. Dzisiaj istotne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów, lecz także budowanie autentycznych relacji z klientami. Blog w sklepie internetowym staje się nieocenionym narzędziem w tej walce o uwagę i zaufanie konsumentów. Sprawdź, jak włączyć go do Twojej strategii marketingowej.
AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.
Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie, aby dostarczyć Ci lepszą treść i reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań oraz zapewnić poprawne i bezpieczne funkcjonowanie witryny. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
W każdej chwili możesz zmienić lub cofnąć swoją zgodę poprzez zarządzaniem ustawieniami plików cookie. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma AtomStore sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce prywatności..
Możesz zdecydować czy akceptujesz wszystkie cookie czy tylko wybrane. W dowolnym momencie możesz zmienić swoje ustawienia. Przeczytaj więcej w naszej Polityce prywatności