Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Sprzedaż: | +48 12 376 79 87 |
Pomoc techniczna: | +48 12 442 04 43 |
Zgłoś awarię: | awarie@atomstore.pl |
Sezon świąteczny to gorący czas w branży e-commerce, a odpowiednie przygotowanie sklepu internetowego może przynieść imponujące wyniki sprzedażowe. Właściwe podejście pozwoli przyciągnąć nowych użytkowników, zwiększyć konwersję i wyróżnić się na tle konkurencji. Jak najlepiej przygotować sklep, aby w pełni wykorzystać potencjał tego okresu? Sprawdź konkretne kroki, które pomogą dopracować ofertę, ułatwić klientom zakupy i usprawnić procesy wewnętrzne.
Wybór technologii to decyzja, która może przesądzić o sukcesie Twojego sklepu internetowego. To od niej zależy, jak sprawnie będzie działać Twój e-commerce, ile czasu zaoszczędzisz na zarządzaniu i jak szybko dostosujesz się do zmian na rynku. Na stole są dwie opcje: SaaS (Software as a Service) oraz Open Source. Przekonaj się, która z nich najlepiej sprawdzi się w Twoim sklepie.
Zbliżający się okres Black Friday oraz świąt to kluczowy moment dla e-commerce. To czas, w którym liczba transakcji online znacząco wzrasta, ale jednocześnie konkurencja jest ogromna, podobnie jak wyzwania stojące przed marketerami. Każdy właściciel sklepu internetowego, który chce zwiększyć swoje zyski, powinien w tym czasie przyjąć dobrze przemyślaną strategię marketingową. Jakie kroki mogą pomóc w osiągnięciu sukcesu w tym gorącym okresie zakupowym?
Według raportu "E-commerce w Polsce 2024" smartfon kolejny rok z rzędu jest najpopularniejszym urządzeniem wykorzystywanym w procesie zakupowym. Z ogólnych danych wynika, że korzysta z niego 75% e-konsumentów, a w najmłodszych grupach ten odestek wynosi aż 89%. Dostosowanie sklepu internetowego do mobile staje się zatem niezbędnym elementem na drodze do stworzenia pozytywnego doświadczenia zakupowego.
W branży e-commerce niejako przyjęło się, że kampanie na Facebooku czy w Google, są głównie nastawione na bezpośrednią sprzedaż, co jest skuteczną i sprawdzoną strategią, zwłaszcza w przypadku produktów o niskiej cenie i krótkim cyklu zakupowym. Jednak nie zawsze metoda oparta wyłącznie na sprzedaży przynosi najlepsze rezultaty. W niektórych branżach, wymagających dłuższego procesu decyzyjnego, efekty może przynieść kampania skupiająca się na generowaniu leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. W tym przypadku sprzedaż ma nastąpić po nawiązaniu relacji podczas rozmowy telefonicznej.
AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.
Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie, aby dostarczyć Ci lepszą treść i reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań oraz zapewnić poprawne i bezpieczne funkcjonowanie witryny. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
W każdej chwili możesz zmienić lub cofnąć swoją zgodę poprzez zarządzaniem ustawieniami plików cookie. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma AtomStore sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce prywatności..
Możesz zdecydować czy akceptujesz wszystkie cookie czy tylko wybrane. W dowolnym momencie możesz zmienić swoje ustawienia. Przeczytaj więcej w naszej Polityce prywatności