Z systemami FK, magazynowymi
AtomStore został zintegrowany z najważszniejszymi programami finansowo-księgowymi oraz systemami ERP dostępnymi na rynku:
- InFakt.pl
- Subiekt
- WF-Mag
- Kamsoft
- Comarch Optima
- Comarch XL
- wFirma.pl
Moduły integracji z programami księgowo-magazynowymi są płatne dodatkowo zgodnie z aktualnym cennikiem usług AtomStore.
Istnieje także możliwość zamówienia integracji z innymi popularnymi programami (np. Enova, SoftLab, itp.) - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z działem sprzedaży.
Jakie procesy obejmują moduły integracji?
Zakres integracji zależy od stopnia złożoności programu FK/ERP.
W przypadku integracji z systemem Subiekt oraz WF-Mag zintegrowane zostały podstawowe procesy - tworzenie kartotek, zarządzanie cenami i stanami magazynowymi oraz pobieranie zamówień ze sklepu do systemów FK/ERP.
Integracja z systemami Comarch Optima obejmuje bardziej złożone procesy jak zarządzanie atrybutami, aktualizacje statusów zamówień, wiele magazynów, rezerwacje. W przypadku Comarch XL możliwe jest zarządzanie gratisami, grupami Klientów, cennikami czy promocjami.
Integracje z hurtowniami
Gotowe łączniki pozwalają na połączenie magazynu sklepu z ofertą dostawców i wygodną aktualizacje danych. W zależności od tego jakie dane udostępnia dostawca, AtomStore może tworzyć i aktualizować kartoteki, aktualizować stany oraz zarządzać cenami sprzedaży.
Aktualnie dostępne są następujące moduły integracji:
Action, Ateneum, Azymut, Azymut e-booki, Rekman, Sferis, PowerBike, TXM.
Dzięki dużej elastyczności modułu Dostawcy istnieje możliwość zamówienia łącznika dla innych popularnych hurtownii - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.
Jak działa integracja z dostawcą?
Moduł dostawcy oraz gotowe łączniki umożliwiają szybkie uruchomienie integracji i sprzedaż na zasadach just in time, dropshippingu czy extended shippingu.
Po uruchomieniu modułu dostawcy oraz łącznika dla wybranych dostawców możliwe jest ustawienie:
- częstotliwości odświeżania danych od dostawcy,
- marży z jaką ma być sprzedawana oferta od danego dostawcy,
- statusów dostępności dla danego dostawcy,
- progów ufności (minimalnego stanu magazynowego który jest sprzedawany).
Dzięki działaniu integracji system może pobierać aktualne stany, ceny, tworzyć kartoteki towarowe i przypisywać je do odpowiednich kategorii.
Dzięki modułowi Polityki cenowej AtomStore przełącza automatycznie dostępności i ceny w zależności czy oferowany produkt znajduje się na magazynie własnym, czy też magazynie jednego z dostawców.
Z systemami płatności
System AtomStore został zintegrowany z następującymi systemami płatności internetowych:
W przypadku jeśli chcą Państwo korzystać z innego popularnego systemu płatności internetowych, prosimy o kontakt.
Integracje z systemami Allegro, eBay, Ceneo oraz Google Merchant
Dzięki zaawansowanym modułom integracji sklep może w łatwy sposób dodać swoja ofertę między innymi na:
- Allegro,
- Ebay,
- Kup na Ceneo,
- Zakupów Google.
Moduły integracji pozwalają miedzy innymi na grupowe wystawianie ofert, automatyzację zarządzania stanami i ceną oraz pobieranie zamówień do AtomStore i realizację zamówień bez wychodzenia z panelu sklepu. Czytaj więcej w dziale Multichannel.
Integracje z porównywarkami
AtomStore umożliwia generowanie plików XML dla wszystkich najpopularniejszych porównywarek w polskim internecie:
Moduł eksportu umożliwia wybór cennika dla danej porównywarki - dzięki temu można stosować indywidualne strategie cenowe dla klientów porównywarek. Dodatkowo w statystykach sprzedaży możliwe jest analizowanie wielkości sprzedaży z podziałem na poszczególne porównywarki.
Google Products Feed
AtomStore pozwala generować pliki XML (feed produktowy) niezbędne do integracji z usługą Google Products Search. Dzięki temu oferta sklepu w łatwy sposób może znaleźć się w porównywarce Google. Moduł umożliwia eksport do formatów przygotowanych dla różnych krajów - np. Polski, Czech, Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.
Podobnie jak w przypadku innych porównywarek Google Products Feed zintegrowany został z mechanizmem cenników, dzięki temu możliwe jest ustalenie innego poziomu cen dla porównywarki Google.
Integracje z kurierami
AtomStore posiada moduły integracji z najważniejszymi firmami kurierskimi działającymi w Polsce oraz za granicą:
Integracje umożliwiają:
Wszystkie operacje odbywają się bezpośrednio w panelu AtomStore, administrator nie musi wchodzić do systemu kuriera w celu definiowania przesyłek czy wydruku listów.
Pozostałe integracje (kody marketingowe)
Poniżej znajduje się lista systemów zintegrowanych z systemem AtomStore:
- A4B
- AdForm.com
- Afiliant.com
- Cash4free.pl
- Ceneo - Zaufane Opinie
- Facebook - Piksel konwersji, Piksel remarketingowy
- Google Analytics (w tym Universal Analytics, Enhanced Ecommerce, remarketing)
- Google Tag Manager
- Google Site Verification
- Go.pl
- Kody Rabatowe
- Opineo - Widget
- Opinie Okazje.info
- Quartic
- RTBHouse
- Salesmanago.pl
- Tidio Chat
- TradeTracker
- Ve Interactive
- Velgid
- Wnetrzarium.pl
- WebePartners
- Zopim Chat
Integracja z systemem xSale
Wszystkie niezbędne integracje dla Twojego e-commerce:
- Platformy e-commerce – z poziomu xSale wystawisz produkty w wielu różnych kanałach sprzedaży.
Allegro, eBay, Amazon, Zalando i wiele innych; - Kurierzy / przewoźnicy - szybka realizacja przesyłek dzięki integracji z większością firm kurierskich.
DPD, InPost, GLS, DHL, FedEx, Poczta Polska i wiele innych; - Systemy ERP - dwukierunkowa integracja z systemem ERP jest standardem xSale. Zapewnimy Ci
najszybsze czasy synchronizacji danych między ERP a Twoimi kanałami sprzedaży, dzięki czemu
Twoja oferta będzie zawsze aktualna; - Automatyzacja ERP - automatyzujemy popularne procesy w ERP, dzięki czemu nie musisz już
ręcznie generować faktur, wydań magazynowych oraz wysyłać e-maili do klientów. xSale zrobi to za
Ciebie; - Silnik wydruków - automatyczny wydruk etykiet kurierskich i dokumentów magazynowych.
Najważniejsze funkcje xSale:
- błyskawiczna synchronizacja stanów magazynowych na wszystkich kanałach sprzedaży;
- zarządzanie zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży;
- natychmiastowa zmiana cen produktów na wszystkich kanałach sprzedaż;
- zaawansowane zarządzenie produktem i ofertami na wszystkich kanałach sprzedaży;
- automatyzacja przedsprzedażowa i posprzedażowa systemów magazynowo księgowych;
- wielojęzyczność, wielowalutowość i OSS;
- nadawanie przesyłek z jednego panelu (automatycznie, pojedynczo lub masowo);
- automatyczne zmiany statusów na wszystkich kanałach sprzedaży.
Integracja z BaseLinker
Dzięki zaawansowanej dwustronnej integracji z systemem BaseLinker istnieje możliwość:
- przesyłania zamówień z AtomStore do BaseLinkera,
- przesyłania produktów z BaseLinkera do AtomStore,
- eksport produktów z AtomStore do magazynu BaseLinkera,
- import zamówień z managera zamówień BaseLinker do panelu sklepu AtomStore i ich dalsza obsługa
Wykorzystanie BaseLinkera w połączeniu z AtomStore pozwala na jeszcze bardziej elastyczne i wygodne zarządzanie sprzedażą z wielu źródeł w jednym miejscu - do BaseLinkera przesyłane są zamówienia z wielu marketplaces (w tym m.in. z Allegro, Amazon, eBay, empik.com). Następnie możesz przekazać je do AtomStore i wysyłać razem z zamówieniami ze e-sklepu. Jednocześnie możesz eksportować informacje o produktach, ich cenach, wariantach i stanie magazynowym z magazynu w BaseLinker do sklepu na AtomStore i na odwrót - z panelu sklepu do zewnętrznego narzędzia.
Integracja z Thulium
Thulium to narzędzie do obsługi połączeń telefonicznych, e-maili, messengera i czatów od klientów. Wprowadza porządek w obsłudze klienta i ułatwia zarządzanie całością komunikacji. Dzięki synchronizacji danych między AtomStore a Thulium obsługa zamówień stanie się wygodniejsza. W Thulium będą pojawiać się szczegółowe informacje o zamówieniach, a aktualizacja danych klienta w AtomStore będzie oznaczać aktualizację również w Thulium. Wszystko to w służbie szybkiej obsługi klientów sklepów internetowych.
Najważniejsze korzyści z integracji Thulium i AtomStore:
- Automatyczna wymiana danych pomiędzy systemami.
- Wszystkie dane o kliencie w jednym miejscu.
- Zintegrowany proces sprzedaży i obsługi klienta.
- Szybkie przejście z Thulium do karty klienta w AtomStore.
- Wygodna i szybka obsługa zamówień i reklamacji.
Integracja z SMSAPI
SMSAPI to platforma do komunikacji mobilnej, w szczególności masowej wysyłki wiadomości SMS, poprzez panel klienta, aplikację mobilną lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMSAPI umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi, m.in. e-commerce lub CRM.
Dzięki integracji z SMSAPI masz możliwość:
- zautomatyzować cykliczny newsletter SMS;
- odzyskiwać porzucone koszyki;
- rekomendować SMS-em produkty komplementarne;
- wysyłać automatyczne wiadomości SMS do nieaktywnych klientów;
- wysyłać automatyczne powiadomienia o statusie zamówienia.
Integracja z WMS Futuriti
System WMS Futuriti to oprogramowanie do zarządzania ruchem produktów w magazynie, dzięki czemu Twój sklep zyskuje przewagę konkurencyjną oraz zwiększa potencjał na rynku.
Najważniejsze korzyści dla Twojego sklepu:
- Wzrost wydajności magazynu.
- Możliwość zwiększenia liczby realizacji zamówień.
- Zmniejszenie pomyłek podczas kompletacji zamówień.
- Spadek liczby reklamacji i zwrotów wynikających z błędów magazynierów.
- Synchronizacja stanów magazynowych z platformą AtomStore w czasie rzeczywistym.
- Szybkie generowanie listów przewozowych.
- Ograniczenie kosztów – mniejszy zespół robi więcej w krótszym czasie.
- Krótszy czas przyjmowania i wydawania towarów.
Integracja z TrustMate
TrustMate to kompleksowy system do zbierania, wyświetlania i całościowego zarządzania opiniami w Internecie.
Tym co go wyróżnia, jest unikalny na skalę światową system podpowiedzi do opinii, który pomaga klientom w napisaniu długiej i szczegółowej recenzji, podpowiadając dedykowane, przygotowane specjalnie dla sklepu i danego towaru/usługi frazy, które dzięki zawartości słów kluczowych, poprawiają SEO strony i jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google.
Zbierane z TrustMate opinie, mają średnio ponad 200 znaków długości, czyli nawet 10x więcej niż średnia rynkowa.
Korzystając z TrustMate możesz:
- automatycznie wysyłać do swoich klientów spersonalizowane zaproszenia do wystawienia opinii (umożliwiające wystawienie oceny bezpośrednio z maila);
- zbierać długie i szczegółowe opinie poprawiające Twoje SEO i pozycję w Google;
- skorzystać z profesjonalnych tłumaczeń opinii i łatwiej zyskać zaufanie klientów na nowych rynkach;
- mediować negatywne oceny, co w 60% przypadków prowadzi do porozumienia;
- sprawić, że przy Twoich produktach pojawią się gwiazdki Google;
- zarządzać opiniami z różnych źródeł w jednym miejscu;
- zbierać opinie offline dzięki dedykowanym kodom QR umieszczonym np. na opakowaniu;
- zmniejszyć liczbę zwrotów dzięki sondażom produktowym zintegrować się w kilku prostych krokach - łatwo i błyskawicznie.