Funkcjonalność

Integracje

Z systemami FK, magazynowymi

System AtomStore posiada moduły integracji z najważniejszymi programami finansowo-księgowymi takimi jak Subiekt, WF-Mag oraz Comarch Optima i XL.

AtomStore został zintegrowany z najważszniejszymi programami finansowo-księgowymi oraz systemami ERP dostępnymi na rynku:

  1. InFakt.pl
  2. Subiekt 
  3. WF-Mag
  4. Kamsoft 
  5. Comarch Optima
  6. Comarch XL
  7. wFirma.pl

Moduły integracji z programami księgowo-magazynowymi są płatne dodatkowo zgodnie z aktualnym cennikiem usług AtomStore.

 

Istnieje także możliwość zamówienia integracji z innymi popularnymi programami (np. Enova, SoftLab, itp.) - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

Jakie procesy obejmują moduły integracji?

Zakres integracji zależy od stopnia złożoności programu FK/ERP.

 

W przypadku integracji z systemem Subiekt oraz WF-Mag zintegrowane zostały podstawowe procesy - tworzenie kartotek, zarządzanie cenami i stanami magazynowymi oraz pobieranie zamówień ze sklepu do systemów FK/ERP.

 

Integracja z systemami Comarch Optima obejmuje bardziej złożone procesy jak zarządzanie atrybutami, aktualizacje statusów zamówień, wiele magazynów, rezerwacje. W przypadku Comarch XL możliwe jest zarządzanie gratisami, grupami Klientów, cennikami czy promocjami.

Integracje z hurtowniami

AtomStore posiada gotowe łączniki do wybranych hurtownii internetowych - integracja z dostawcą jest dzięki temu niezwykle prosta!

Gotowe łączniki pozwalają na połączenie magazynu sklepu z ofertą dostawców i wygodną aktualizacje danych. W zależności od tego jakie dane udostępnia dostawca, AtomStore może tworzyć i aktualizować kartoteki, aktualizować stany oraz zarządzać cenami sprzedaży.

 

Aktualnie dostępne są następujące moduły integracji:

Action, Ateneum, Azymut, Azymut e-booki, Rekman, Sferis, PowerBike, TXM.

 

Dzięki dużej elastyczności modułu Dostawcy istnieje możliwość zamówienia łącznika dla innych popularnych hurtownii - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

Jak działa integracja z dostawcą?

Moduł dostawcy oraz gotowe łączniki umożliwiają szybkie uruchomienie integracji i sprzedaż na zasadach just in time, dropshippingu czy extended shippingu

 

Po uruchomieniu modułu dostawcy oraz łącznika dla wybranych dostawców możliwe jest ustawienie:

  • częstotliwości odświeżania danych od dostawcy,
  • marży z jaką ma być sprzedawana oferta od danego dostawcy,
  • statusów dostępności dla danego dostawcy,
  • progów ufności (minimalnego stanu magazynowego który jest sprzedawany).


Dzięki działaniu integracji system może pobierać aktualne stany, ceny, tworzyć kartoteki towarowe i przypisywać je do odpowiednich kategorii. 

 

Dzięki modułowi Polityki cenowej AtomStore przełącza automatycznie dostępności i ceny w zależności czy oferowany produkt znajduje się na magazynie własnym, czy też magazynie jednego z dostawców.

Z systemami płatności

AtomStore posiada integracje z najważniejszymi polskimi i międzynarodowymi systemami płatności online, płatnościami odroczonymi (BNLP) oraz ratami online.

System AtomStore został zintegrowany z następującymi systemami płatności internetowych:

  • integracja atomstore z payu
  • integracja atomstore z przelewy24
  • integracja atomstore z autopay dawniej blue media
  • integracja atomstore z paypal
  • integracja atomstore z imoje ing bank
  • integracja atomstore z blik polskie epłatności
  • integracja atomstore z adyen
  • integracja atomstore z braintree by paypal
  • integracja atomstore z raty online alior
  • integracja atomstore z raty online bnp paribas
  • integracja atomstore z raty online bank Credit Agricole
  • integracja atomstore z raty online eraty santander

W przypadku jeśli chcą Państwo korzystać z innego popularnego systemu płatności internetowych, prosimy o kontakt. 

 

 

 

Integracje z systemami Allegro, eBay, Ceneo oraz Google Merchant

System AtomStore posiada zaawansowane moduły integracji z najpopularniejszymi marketplaces.

Dzięki zaawansowanym modułom integracji sklep może w łatwy sposób dodać swoja ofertę między innymi na:

  • Allegro,
  • Ebay,
  • Kup na Ceneo,
  • Zakupów Google.

 

Moduły integracji pozwalają miedzy innymi na grupowe wystawianie ofert, automatyzację zarządzania stanami i ceną oraz pobieranie zamówień do AtomStore i realizację zamówień bez wychodzenia z panelu sklepu. Czytaj więcej w dziale Multichannel.

 

Integracje z porównywarkami

AtomStore posiada integracje z najpopularniejszymi porównywarkami produktów w Polsce i Europie.

AtomStore oferuje rozwiązanie, które pozwoli wykorzystać pełen potencjał międzynarodowego handlu internetowego. Dzięki naszej platformie, możesz w pełni zintegrować Twój sklep internetowy z wiodącymi porównywarkami cenowymi w Polsce i Europie. AtomStore umożliwia generowanie plików XML do popularnych porównywarek, dzięki czemu możesz zdobyć nowych klientów i zwiększyć swoje zyski.

 

  • integracja atomstore z google shopping google merchant center
  • integracja atomstore z ceneo kup na ceneo porównywarka ceneo
  • integracja atomstore z skąpiec porównywarka
  • integracja atomstore z nokaut porównywarka
  • integracja atomstore z okazje info porównywarka
  • integracja atomstore z domodi porównywarka mody
  • integracja atomstore z glami porównywarka w Czechach porównywarka na Słowacji
  • integracja atomstore z compari ro rumuńska porównywarka cen
  • integracja atomstore z heureka porównywarka cen w Czechach porównywarka cen na Słowacji
  • integracja AtomStore z zbozi porównywarka w Czechach

AtomStore umożliwia generowanie plików XML dostosowanych do wymagań wszystkich najpopularniejszych porównywarek cenowych dostępnych w internecie. Dzięki tej funkcjonalności, możecie dotrzeć do szerokiego grona klientów zarówno na rodzimym rynku, jak i za granicą.

 

  • Moduł eksportu umożliwia dostosowanie cen (wybór cennika) specjalnie dla każdej porównywarki cenowej. To oznacza, że możesz elastycznie dostosować strategie cenowe, by lepiej odpowiadały oczekiwaniom klientów korzystających z różnych porównywarek. Dzięki temu zyskujecie przewagę konkurencyjną i maksymalizujecie zyski.
  • AtomStore dostarcza narzędzi do śledzenia i analizy wielkości sprzedaży z podziałem na poszczególne porównywarki cenowe. Dzięki temu otrzymujesz pełny wgląd w efektywność każdej z tych platform i możesz dostosować swoje strategie do wyników.

Integracja AtomStore z Google Shopping i Google Merchant Center 

Google Shopping to usługa oferowana przez Google, która umożliwia sprzedawcom internetowym promowanie swoich produktów w wynikach wyszukiwania na platformie Google. Google Merchant Center jest narzędziem stworzonym przez Google, które służy do zarządzania danymi produktów, które sprzedawcy przesyłają do Google Shopping.

 

  • AtomStore pozwala generować pliki XML (feed produktowy) niezbędne do integracji z usługami Google. Moduł umożliwia eksport do formatów przygotowanych dla różnych krajów - np. Polski, Czech, Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.
  • Podobnie jak w przypadku innych porównywarek, Google Shopping zintegrowany został z mechanizmem cenników, dzięki temu możliwe jest ustalenie innego poziomu cen dla porównywarki Google.

Integracje z kurierami

System AtomStore posiada moduły integracji z firmami kurierskimi i Pocztą Polską umożliwiające znaczące przyspieszenie procesów wysyłki zamówień.

AtomStore posiada moduły integracji z najważniejszymi firmami kurierskimi działającymi w Polsce oraz za granicą:

  • Integracja AtomStore z Orlen Paczka
  • Integracja AtomStore z InPost
  • Integracja AtomStore z InPost Paczkomaty
  • Integracja AtomStore z InPost Kurier
  • Integracja AtomStore z InPost Paczka w Weekend
  • Integracja AtomStore z DPD
  • Integracja AtomStore z GLS
  • Integracja AtomStore z DHL
  • Integracja AtomStore z Pocztą Polską kurier i listy
  • Integracja AtomStore z UPS Acces Point
  • Integracja AtomStore z DB Schenker
  • Integracja AtomStore z Xpress Couriers
  • Integracja AtomStore z InPost Szybkie Zwroty
  • Integracja AtomStore z Meets
  • integracja AtomStore z Packeta Zasilkovna
  • integracja AtomStore z Zasilnikova grupa Packeta

 

Integracje umożliwiają:

  • tworzenie przesyłek po API, w tym pobraniowych,
  • drukowanie listów przewozowych,
  • drukowanie list zbiorczych dla kurierów,
  • przypisywanie numeru listu do zamówienia i wysyłanie informacji do klientów,
  • wysyłkę informacji o planowanym dostarczeniu oraz kod śledzący paczaki w wiadomości transakcyjnej,
  • automatyczną zmianę statusu po odbiorze paczki przez kuriera i klienta,
  • mierzenie statystyk dotyczących średniego czasu dostawy oraz terminowości dostawy.

 

Wszystkie operacje odbywają się bezpośrednio w panelu AtomStore, administrator nie musi wchodzić do systemu kuriera w celu definiowania przesyłek czy wydruku listów.

 

 

Pozostałe integracje (kody marketingowe)

AtomStore pozwala na łatwą integracje z wieloma systemami internetowymi do analizy ruchu czy wsparcia sprzedaży.

Poniżej znajduje się lista systemów zintegrowanych z systemem AtomStore:

  • A4B
  • AdForm.com
  • Afiliant.com
  • Cash4free.pl
  • Ceneo - Zaufane Opinie
  • Facebook - Piksel konwersji, Piksel remarketingowy
  • Google Analytics (w tym Universal Analytics,  Enhanced Ecommerce, remarketing)
  • Google Tag Manager
  • Google Site Verification
  • Go.pl
  • Kody Rabatowe 

 

  • Opineo - Widget
  • Opinie Okazje.info 
  • Quartic 
  • RTBHouse
  • Salesmanago.pl 
  • Tidio Chat
  • TradeTracker
  • Ve Interactive
  • Velgid
  • Wnetrzarium.pl
  • WebePartners 
  • Zopim Chat 

Integracja z systemem xSale

Futuriti xSale zastępuje narzędzia integrujące sklepy, marketplace i systemy magazynowo-księgowe. Automatyzuje procesy sprzedażowe, optymalizuje pracę użytkowników i wspiera sprzedaż towarów dzięki zaawansowanym mechanizmom sztucznej inteligencji.

Wszystkie niezbędne integracje dla Twojego e-commerce:

 

  • Platformy e-commerce – z poziomu xSale wystawisz produkty w wielu różnych kanałach sprzedaży.
    Allegro, eBay, Amazon, Zalando i wiele innych;

  • Kurierzy / przewoźnicy - szybka realizacja przesyłek dzięki integracji z większością firm kurierskich.
    DPD, InPost, GLS, DHL, FedEx, Poczta Polska i wiele innych;

  • Systemy ERP - dwukierunkowa integracja z systemem ERP jest standardem xSale. Zapewnimy Ci
    najszybsze czasy synchronizacji danych między ERP a Twoimi kanałami sprzedaży, dzięki czemu
    Twoja oferta będzie zawsze aktualna;

  • Automatyzacja ERP - automatyzujemy popularne procesy w ERP, dzięki czemu nie musisz już
    ręcznie generować faktur, wydań magazynowych oraz wysyłać e-maili do klientów. xSale zrobi to za
    Ciebie;

  • Silnik wydruków - automatyczny wydruk etykiet kurierskich i dokumentów magazynowych.

 

Najważniejsze funkcje xSale:

 

  • błyskawiczna synchronizacja stanów magazynowych na wszystkich kanałach sprzedaży;
  • zarządzanie zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży;
  • natychmiastowa zmiana cen produktów na wszystkich kanałach sprzedaż;
  • zaawansowane zarządzenie produktem i ofertami na wszystkich kanałach sprzedaży;
  • automatyzacja przedsprzedażowa i posprzedażowa systemów magazynowo księgowych;
  • wielojęzyczność, wielowalutowość i OSS;
  • nadawanie przesyłek z jednego panelu (automatycznie, pojedynczo lub masowo);
  • automatyczne zmiany statusów na wszystkich kanałach sprzedaży.

Integracja z BaseLinker

Integracja z systemem BaseLinker umożliwia zarządzanie sprzedażą z wielu źródeł w jednym miejscu.

Dzięki zaawansowanej dwustronnej integracji z systemem BaseLinker istnieje możliwość:

  • przesyłania zamówień z AtomStore do BaseLinkera,
  • przesyłania produktów z BaseLinkera do AtomStore,
  • eksport produktów z AtomStore do magazynu BaseLinkera,
  • import zamówień z managera zamówień BaseLinker do panelu sklepu AtomStore i ich dalsza obsługa

 

Wykorzystanie BaseLinkera w połączeniu z AtomStore pozwala na jeszcze bardziej elastyczne i wygodne zarządzanie sprzedażą z wielu źródeł w jednym miejscu - do BaseLinkera przesyłane są zamówienia z wielu marketplaces (w tym m.in. z Allegro, Amazon, eBay, empik.com). Następnie możesz przekazać je do AtomStore i wysyłać razem z zamówieniami ze e-sklepu. Jednocześnie możesz eksportować informacje o produktach, ich cenach, wariantach i stanie magazynowym z magazynu w BaseLinker do sklepu na AtomStore i na odwrót - z panelu sklepu do zewnętrznego narzędzia.

Integracja z Thulium

Integracja z systemem Thulium pozwala na sprawną i skuteczną obsługę klientów Twojego e-sklepu z jednego miejsca.

Thulium to narzędzie do obsługi połączeń telefonicznych, e-maili, messengera i czatów od klientów. Wprowadza porządek w obsłudze klienta i ułatwia zarządzanie całością komunikacji. Dzięki synchronizacji danych między AtomStore a Thulium obsługa zamówień stanie się wygodniejsza. W Thulium będą pojawiać się szczegółowe informacje o zamówieniach, a aktualizacja danych klienta w AtomStore będzie oznaczać aktualizację również w Thulium. Wszystko to w służbie szybkiej obsługi klientów sklepów internetowych.

 

Najważniejsze korzyści z integracji Thulium i AtomStore:

  • Automatyczna wymiana danych pomiędzy systemami.
  • Wszystkie dane o kliencie w jednym miejscu.
  • Zintegrowany proces sprzedaży i obsługi klienta.
  • Szybkie przejście z Thulium do karty klienta w AtomStore.
  • Wygodna i szybka obsługa zamówień i reklamacji.

Integracja z SMSAPI

Integracja z SMSAPI umożliwia sprawną i automatyczną komunikację omnichannel.

 

SMSAPI to platforma do komunikacji mobilnej, w szczególności masowej wysyłki wiadomości SMS, poprzez panel klienta, aplikację mobilną lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMSAPI umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi, m.in. e-commerce lub CRM.

 

 

 

Dzięki integracji z SMSAPI masz możliwość:

  • zautomatyzować cykliczny newsletter SMS;
  • odzyskiwać porzucone koszyki;
  • rekomendować SMS-em produkty komplementarne;
  • wysyłać automatyczne wiadomości SMS do nieaktywnych klientów;
  • wysyłać automatyczne powiadomienia o statusie zamówienia.

Integracja z WMS Futuriti

Integracja z systemem WMS Futuriti umożliwia efektywne zarządzanie magazynem i przesyłkami.

System WMS Futuriti to oprogramowanie do zarządzania ruchem produktów w magazynie, dzięki czemu Twój sklep zyskuje przewagę konkurencyjną oraz zwiększa potencjał na rynku.

 

 

 

Najważniejsze korzyści dla Twojego sklepu:

  • Wzrost wydajności magazynu.
  • Możliwość zwiększenia liczby realizacji zamówień.
  • Zmniejszenie pomyłek podczas kompletacji zamówień.
  • Spadek liczby reklamacji i zwrotów wynikających z błędów magazynierów.
  • Synchronizacja stanów magazynowych z platformą AtomStore w czasie rzeczywistym.
  • Szybkie generowanie listów przewozowych.
  • Ograniczenie kosztów – mniejszy zespół robi więcej w krótszym czasie.
  • Krótszy czas przyjmowania i wydawania towarów.

Integracja z TrustMate

Integracja z systemem TrustMate umożliwia zbieranie i zarządzanie opiniami w sklepie internetowym.

TrustMate to kompleksowy system do zbierania, wyświetlania i całościowego zarządzania opiniami w Internecie.

 

Tym co go wyróżnia, jest unikalny na skalę światową system podpowiedzi do opinii, który pomaga klientom w napisaniu długiej i szczegółowej recenzji, podpowiadając dedykowane, przygotowane specjalnie dla sklepu i danego towaru/usługi frazy, które dzięki zawartości słów kluczowych, poprawiają SEO strony i jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

 

Zbierane z TrustMate opinie, mają średnio ponad 200 znaków długości, czyli nawet 10x więcej niż średnia rynkowa.

 

 

Korzystając z TrustMate możesz:

 

  • automatycznie wysyłać do swoich klientów spersonalizowane zaproszenia do wystawienia opinii (umożliwiające wystawienie oceny bezpośrednio z maila);
  • zbierać długie i szczegółowe opinie poprawiające Twoje SEO i pozycję w Google;
  • skorzystać z profesjonalnych tłumaczeń opinii i łatwiej zyskać zaufanie klientów na nowych rynkach;
  • mediować negatywne oceny, co w 60% przypadków prowadzi do porozumienia;
  • sprawić, że przy Twoich produktach pojawią się gwiazdki Google;
  • zarządzać opiniami z różnych źródeł w jednym miejscu;
  • zbierać opinie offline dzięki dedykowanym kodom QR umieszczonym np. na opakowaniu;
  • zmniejszyć liczbę zwrotów dzięki sondażom produktowym zintegrować się w kilku prostych krokach - łatwo i błyskawicznie.

Integracja z InPost Pay

Integracja z systemem InPost Pay to zakupy, płatności oraz dostawa w jednym miejscu.

Zakupy, płatność i dostawa w jednym przycisku, czyli InPost Pay – wyjątkowe rozwiązanie technologiczne dla Twojego e-sklepu. Dzięki niemu Twoi klienci zyskają szybszą finalizację zakupów, a Ty odnotujesz wzrost konwersji i retencji!

 

InPost Pay to nie tylko szybkie i wygodne zakończenie zakupów. To także podgląd Twoich zamówień, status ich realizacji oraz ulubione formy dostawy (InPost Paczkomat®, InPost Kurier, PaczkoPunkt) i najpopularniejsze metody płatności (karta płatnicza, BLIK, Apple Pay, Google Pay).

 

integracja z atomstore z inpost pay

Wprowadź InPost Pay w swoim sklepie i zyskaj nawet 11 milionów nowych klientów – użytkowników aplikacji InPost Mobile!

 

Korzyści dla Twojego e-sklepu:

 

  • Wzrost konwersji i nowi klienci
  • Spadek porzuconych koszyków
  • Większa częstotliwość zamówień
  • Wizerunek nowoczesnego sklepu
  • Bezpieczeństwo i satysfakcja klientów

Integracja z Zaufane.pl

Pozyskuj, zarządzaj i prezentuj opinie z Zaufane.pl

Narzędzie Zaufane.pl to integralne rozwiązanie, które pomaga firmom B2B i B2C w budowaniu solidnej reputacji poprzez skuteczny marketing opinii. Jako oficjalny partner Google i zgodny z dyrektywą Omnibus, zautomatyzowany system gromadzi recenzje transakcyjne, wyświetlając je jako złote gwiazdki na stronie internetowej, w reklamach Google, Microsoft Ads oraz wynikach organicznych.

 

Zaufane.pl powstało w 2019 roku w Rzeszowie w partnerstwie technologicznym z eKomi.

 

Korzyści z wdrożenia Zaufane.pl:

 

  • Dzięki sprawdzonej technologii proces gromadzenia, zarządzania oraz prezentowania autentycznych recenzji zarówno produktowych, jak i o sprzedawcy staje się łatwy i efektywny, co przekłada się na wzrost sprzedaży i budowanie zaufania klientów do marki.
  • Ponadto dzielenie się zebranymi pozytywnymi doświadczeniami klientów ma ogromne znaczenie, ponieważ tworzy social proof.
  • W Zaufane.pl każda opinia przechodzi przez dokładną weryfikację, za każdym dodanym komentarzem stoi zespół moderacyjny, który działa w 26 językach. To znacząca zaleta pod kątem ekspansji międzynarodowej, dzięki temu recenzje będą rzetelne nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.

Integracja z eParagony

Największy w Polsce HUB e-paragonów fiskalnych dla biznesu

System eparagony.pl to pierwszy i największy w Polsce HUB e-paragonów fiskalnych dla biznesu. Umożliwia wystawianie pełnoprawnych paragonów elektronicznych – czyli takich, które zastępują konieczność drukowania wersji papierowej. Uruchomienie e-paragonów obniża koszty prowadzenia biznesu, w pełni automatyzuje fiskalizację i usprawnia procesy logistyczne czy księgowe. Nie wspominając o ich wartości ekologicznej!

 

Masz dość drukowania tradycyjnych paragonów? Postaw na paragony elektroniczne!

 

  • Wystawiając e-paragony fiskalne nie musisz już drukować paragonów papierowych i umieszczać ich przed wysyłką w paczkach czy wystawiać faktur imiennych – cały proces fiskalizacji staje się w pełni automatyczny.
  • Usprawnia to logistykę zamówień, procesy księgowe i jednocześnie obniża koszty: pracy, papieru, energii, sprzętu fiskalnego, księgowości...
  • Dzięki bezpośredniej integracji AtomStore z eparagony.pl, największym w Polsce HUBem e-paragonów, uruchomienie usługi w AtomStore zajmuje dosłownie kilka kliknięć.
  • Rejestrując się przez link, otrzymasz 30 dni korzystania z usługi za darmo.

Integracja z Brandly360

Brandly360 to unikalne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką (digital shelf) dedykowane e-commerce

Brandly360 analizuje różne aspekty cyfrowej półki, na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, automatyzacja cen, jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii o produktach, analiza działań promocyjnych marki i jej konkurentów. System, wspierany przez autorskie algorytmy AI, celnie rozpoznaje te same, a także podobne funkcjonalnie produkty. Dostarcza jakościowych danych, służących budowaniu = efektywnych, zautomatyzowanych strategii promocyjnych i pricingowych.

 

Wdrażając Brandly360, e-commerce zyska precyzyjne dane, które pozwolą:

 

  • na optymalizację polityki cenowej z wykorzystaniem funkcji monitoring cen produktów,
  • zadbać o dystrybucję w omnichannel (korzystając z modułu dostępności produktów),
  • dzięki dynamic pricing dynamicznie dostosować ceny produktów do aktualnej sytuacji rynkowej, wyprzedzając ruchy konkurencji,
  • potwierdzić jakość ekspozycji asortymentu na cyfrowej półce, identyfikując obszary do optymalizacji, wykorzystując funkcję analizy opisy produktów i monitoringu komentarzy oraz ocen,
  • ulepszyć standardy marketingu, weryfikując akcje promocyjne i strategie cross-sell,
  • zwiększyć widoczność marki, dbając o skuteczne jej pozycjonowanie na rynku.

Integracja z TrustedShops

Trusted Shops to Twój zaufany partner w e-commerce

Opinie klientów, znak jakości, Ochrona Kupującego i wiele więcej: od 1999 r. Trusted Shops zapewnia prawdziwe zaufanie w cyfrowym świecie dzięki unikalnym rozwiązaniom online. Stworzyliśmy niezawodną sieć w całej Europie dzięki stale rosnącej Community of Trust, obejmującej ponad 32 tys. sklepów internetowych i ponad 40 mln członkostw konsumenckich.

 

TrustedShops

  • Prezentując znak jakości Trusted Shops sklepy pokazują, że są w nich przestrzegane prawa konsumenta.
  • Ponadto, dzięki opcji Ochrony Kupującego, zabezpieczamy zakupy do kwoty 10 tys. zł na wypadek braku dostawy lub zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy.
  • Zebrane z pomocą Trusted Shops zweryfikowane opinie pomagają zwiększyć ruch na stronie sklepu i zwiększyć jego wiarygodność.
  • Dzięki integracji z Google, sprzedawcy mogą wyświetlać gwiazdki w reklamach Google Ads i Shopping, wyróżniając się na tle konkurencji i przekonując użytkowników do skorzystania z ich oferty.

Integracja z Avocado Soft

AVOCADO Soft - systemy zarządzania magazynem i logistyką

Wspieramy firmy e-commerce, dystrybucyjne i produkcyjne w zakresie rozwiązań usprawniających logistykę i optymalizujących procesy magazynowe. Stworzyliśmy innowacyjne i kompleksowe rozwiązania. Do najbardziej cenionych należą WMS AVOCADO Packing (w technologii PWA oraz zintegrowany z platformą AtomStore) oraz aplikacja AVOCADO Shipping. Świadczymy usługi wdrożenia, serwisu i utrzymania systemu. Nasze rozwiązania są stale rozwijane, a ich skalowalność oddaje indywidualny charakter Klientów.

Avocado Soft

WMS AVOCADO Packing to kompleksowe zarządzanie magazynem:

  • Automatyzacja pobierania i synchronizacji dokumentów handlowych i magazynowych oraz procesów wydań i przyjęć
  • Wyznaczanie ścieżek zbiórki towarów
  • Wiele rodzajów kompletacji – MultiOrder Picking oraz zamówienia jednopozycyjne (One-Click)
  • Prosta identyfikacja zwrotów i ścieżki obsługi reklamacji
  • Szybkie generowanie listów przewozowych dla wielu operatorów logistycznych
  • Kontrola stanów magazynowych i inwentaryzacja
  • Statystyki i raporty
  • Pełna, dwustronna integracja z systemami Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, Subiekt GT, Subiekt Nexo, WAPRO Mag, enova365 oraz platformami e-commerce (AtomStore) i serwisami aukcyjnymi

Integracja z Salesupply

Salesupply to międzynarodowe call center i wsparcie logistyczne, które pozwala e-sklepom konkurować na rynkach zagranicznych tak skutecznie, jak lokalne sklepy.)

Salesupply to globalna firma oferująca rozwiązania z zakresu obsługi klienta, logistyki (fulfillment) i zarządzania zwrotami. Nasze usługi obejmują obsługę klienta w ponad 35 językach, magazyny na trzech kontynentach oraz zintegrowane systemy zarządzania zwrotami. Salesupply współpracuje z e-sklepami, które chcą skutecznie skalować swoje działania, zarówno lokalnie, jak i globalnie, oferując elastyczne modele rozliczeń oraz łatwą integrację z istniejącymi systemami e-commerce.

Salesupply umożliwia e-sklepom szybką ekspansję na rynki międzynarodowe bez konieczności inwestowania w własną infrastrukturę.

  • Dzięki globalnej sieci fulfillment możesz magazynować produkty lokalnie, co skraca czas dostawy i obniża koszty.
  • Obsługę klienta realizujesz w wielu językach przez natywnych agentów, a Ty płacisz tylko za rzeczywisty czas rozmów (minuty/maile), oznacza to, że łatwo dostosujesz wydatki do sezonowych wzrostów i spadków sprzedaży.
  • Mając magazyny na 3 kontynentach, umożliwiamy również lokalizację zwrotów. Upraszcza to cały proces, zwiększa zaufanie klientów i redukuje koszty operacyjne, a dodatkowo masz dostęp do lokalnych kurierów bez minimalnych wymagań.

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska