ostatnia aktualizacja: 15.02.2022
E-commerce Project Manager, Kraków
Opis stanowiska pracy
Praca na stanowisku E-commerce Project Managera polega na kompleksowej (od analizy przedwdrożeniowej do testów i uruchomieniu systemu) realizacji wdrożeń e-commerce dla klientów AtomStore.
Zakres obowiązków:
- praca w zespołach odpowiedzialnych za wdrażanie systemów e-commerce u liderów branżowych w Polsce,
- wsparcie teamu handlowego w prezentacjach systemu, zbieraniu wymagań oraz opracowaniu wstępnych kosztorysów,
- prowadzenie analiz przedwdrożeniowych, tworzenie specyfikacji systemu,
- budowanie harmonogramu projektu,
- weryfikacja postępów prac,
- prowadzenie spotkań, telekonferencji z klientem,
- prezentowanie rezultatów prac, zbieranie feedbacku od klienta.
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń IT (systemów e-commerce, ERP, rozbudowanych CMS, CRM itp.),
- umiejętność analizowania dokumentacji technicznej (w językach polskim i angielskim),
- podstawowa znajomość pojęć: API, REST, SOAP, Webservice, XML,
- doświadczenie w zbieraniu wymagań od klienta, opracowywaniu dokumentacji projektowej,
- mile widziana znajomość AGILE, JIRA, ASSANA itp.
Oferujemy:
- pracę przy wdrożeniach autorskiego systemu e-commerce AtomStore skierowanego do najbardziej wymagających klientów (w naszym portfolio są takie marki, jak: DeeZee, Cocolita, iSpot),
- wsparcie team leaderów i seniorów, możliwość szybkiego rozwoju umiejętności,
- pracę stacjonarnie w biurze z możliwością pracy zdalnej,
- elastyczne godziny pracy,
- umowę o pracę (8 000–10 000 zł brutto) lub B2B (7 000–9 000 zł netto) w zależności od preferencji,
- atrakcyjne wynagrodzenie (w tym system premiowy uzależniony od osiąganych rezultatów),
- benefity, np. dopłatę do karty FitSport.
Wyślij swoje CV na adres rekrutacja [at] atomstore.pl albo zerknij tutaj.
Stale szukamy na stanowiska:
Mid-backend Developer, Kraków / Rzeszów
Opis stanowiska pracy
Poszukujemy osoby na stanowisko programisty, która dołączy do zespołu AtomStore i będzie aktywnie wspierać projekty realizowane przez naszą firmę.
Zakres obowiązków:
- integracja AtomStore z systemami zewnętrznymi (m.in. ERP, CRM, kurierzy, płatności),
- współtworzenie modułów i funkcji przy wsparciu Front-End Developerów,
- rozwój i utrzymanie wdrożonych systemów,
- wraz ze zdobywanym doświadczeniem analiza projektów i wsparcie w projektowaniu architektury systemu.
Wymagania:
- dobra znajomość zagadnień związanych z programowaniem obiektowym w języku PHP7 (w tym jednego z popularnych frameworków: CakePHP, Zend, Symfony, Laravel, Yii itd.),
- dobra znajomość baz danych MySQL,
- doświadczenie z SOAP, REST itp.,
- znajomość XHTML, CSS, JavaScript oraz narzędzi typu Eclipse, SVN, Github, Vue.js,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- znajomości języka angielskiego (na poziomie pozwalającym czytanie dokumentacji),
- mile widziana znajomość CakePHP,
- znajomość vue/node.js/react będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę przy rozwoju autorskiego systemu e-commerce AtomStore,
- rozwój zaawansowanych modułów (marketing automation, rekomendacje, moduły integracji API w tym z systemami ERP Comarch, marketplaces jak Ebay czy Amazon),
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce'ie,
- benefity np. dopłatę do karty FitSport,
- pracę stacjonarnie w biurze z możliwością pracy zdalnej,
- elastyczne godziny pracy,
- umowę o pracę lub B2B w zależności od preferencji,
- wynagrodzenie uzależnione od umiejętności.
Wyślij swoje CV na adres rekrutacja [at] atomstore.pl.
Help Desk Specialist, Kraków
Opis stanowiska pracy
Szukamy osoby, która będzie ekspertem w dziedzinie AtomStore oraz sprzedaży internetowej. Jeżeli lubisz analizować, szukać i rozwiązywać wyzwania z zakresu IT, szukamy właśnie Ciebie!
Zakres obowiązków:
- rozwiązywanie problemów technicznych klientów zgłaszanych poprzez system ticketowy lub telefonicznie,
- eskalowanie trudniejszych problemów do specjalistów wyższego szczebla,
- pomoc w konfiguracji systemu,
- przyjmowanie zleceń (zmian graficznych, prostych modułów dedykowanych) i tworzenie specyfikacji,
- uzgadnianie z programistami terminów realizacji zadań, testowanie rozwiązań i udostępnianie ich klientom.
Wymagania:
- wykształcenia o profilu informatycznym, ekonomicznym lub doświadczenia w pracy w sklepie internetowym lub agencji e-commerce,
- podstawowa znajomość technologii internetowych (WYSIWYG, podstawy HTML, CSS, rozumienie pojęć takich jak API, SOAP, XML, PSD, SMTP),
- umiejętności analityczne i gotowość do rozwiązywania złożonych problemów,
- dobra komunikacja z klientem i zespołem,
- mile widziana znajomość systemów klasy FK/ERP.
Oferujemy:
- pracę przy wdrożeniach najlepszego systemu e-commerce w Polsce,
- możliwość rozwoju zawodowego w wybranym przez ciebie kierunku,
- elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę, kontrakt lub umowa zlecenie w przypadku studentów),
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności i osiąganych rezultatów (od 4000 PLN brutto),
- benefity, np. dopłata do karty FitSport,
- praca stacjonarnie w biurze, z możliwością pracy zdalnej.
Wyślij swoje CV na adres rekrutacja [at] atomstore.pl.
Jeśli nie znalazł_ś stanowiska dla siebie, a chcesz dołączyć do naszego zespołu i masz pomysł na rozwój AtomStore – daj nam znać. Prześlij swoje CV i portfolio na rekrutacja@atomstore.pl.