Jak konstruować komunikaty w sklepie internetowym?
Język w e-commerce’ie
28 lutego 2022, godz.: 12:00
Chcesz poznać tajniki konstruowania komunikatów w sklepach internetowych? Nie wiesz, jak używać języku korzyści? Masz problem z UX-writingiem? Jeśli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedzieć brzmi „Tak”, to mamy dla ciebie rozwiązanie! Zapraszamy na webinar o konstruowaniu komunikatów w e-sklepie. Ekspertką będzie Katarzyną Sikora-Protasiuk (Brand Manager w agencji marketingowej Kohai).
Odpowiednio skonstruowane komunikaty w e-commerce’ie mogą skutecznie przekonać klientów do twoich produktów lub usług. Jak osiągnąć sukces? Wykorzystaj język korzyści. To potężne narzędzie komunikacji z klientem, które na pierwszym miejscu stawia jego potrzeby, a nie – cechy asortymentu twojego sklepu. O tym i nie tylko dowiesz się podczas naszego webinaru.
UX writing – jak o niego zadbać?
UX writing to technika projektowania treści i komunikacji z użytkownikami tak, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby odbiorców. Pokażemy ci, jak stworzyć przyjazne komunikaty, pamiętając o:
- czytelności tekstu, w czym pomoże m.in. FOG index,
- zasadach WCAG, czyli zaleceniach dostępności dla stron internetowych,
- funkcjonalności i przystępnej prezentacji.
Copywriting – co z nim?
Nie zapomnimy copywritingu na poziomach makro i mikro.
- Dowiesz się, jak zastosować mikrocopy w praktyce.
- Nauczymy tworzyć zwięzłe treści i te bardziej rozbudowane.
- Omówimy strategię tworzenia skutecznych komunikatów w sklepach internetowych.
- Pokażemy Ci dobre praktyki mikro- i makrocopywritingu.
Nie zapomnimy o odpowiedzi na Twoje pytania.
Data: 28 lutego 2022
Godzina: 12:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zarejestruj się
Webinar poprowadzą:
Katarzyna Sikora-Protasiuk – Brand Manager w agencji Kohai Content. Pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiała w świecie SEO. Przez kilka lat była związana z agencją Sempai, gdzie kierowała działem content marketingu. Od lat doskonali swój warsztat, tworząc treści dla znanych marek. W swoim portfolio ma teksty dla takich brandów jak: innogy Polska, DeeZee, PWN i Marko.
Agata Kempa – Junior Marketing Specialist w AtomStore. Z wykształcenia – polonistka i politolożka, z urodzenia – Ślązaczka. W AtomStore odpowiedzialna m.in. za e-mail marketing, webinary i social media.