Black Week to dopiero początek – jak zatrzymać klientów na dłużej?
Black Week to szczyt sprzedaży w e-commerce. Ale prawdziwe wyzwanie zaczyna się po nim. Czy wiesz, jak sprawić, by klienci wrócili do Twojego sklepu, zamiast szukać kolejnej okazji u konkurencji?
Podczas webinaru 9 września (wtorek) o 10:00 pokażemy Ci działania, które pozwolą utrzymać uwagę klientów po Black Week, zwiększyć ich zaangażowanie i zbudować długoterminową lojalność. Skupimy się na content marketingu, automatyzacji i działaniach, które możesz wdrożyć od razu, także z wykorzystaniem funkcji AtomStore.
Zapisz się!
Czego się dowiesz?
- Jak zatrzymać uwagę klientów po Black Week, zanim zapomną, że robili u Ciebie zakupy?
- Jak mierzyć skuteczność contentu i wyciągać wnioski na kolejny rok?
- Jak prowadzić remarketing i automatyzację działań, które wspierają retencję klientów bez bycia nachalnym?
- Jakie są przykłady skutecznych programów lojalnościowych i jakie mechanizmy wpływają na powroty klientów?
- Jak wykorzystać powiadomienia i przypomnienia, by uratować porzucone koszyki i aktywizować klientów?
- Jakie funkcjonalności AtomStore mogą wspierać działania lojalnościowe i komunikację po sezonie?
Spotkanie zakończy sesja Q&A, dająca okazję do bezpośredniej rozmowy z ekspertami i rozwiania wszelkich wątpliwości. Już teraz możesz przesłać nam swoje pytanie lub sugestię, zapraszamy do kontaktu: weronika.matwiejczuk@atomstore.pl.
Nasi eksperci:

Od ponad 10 lat związany z handlem w branżach bankowości, TSL i telekomunikacji. Od 2,5 roku w Kohai Content odpowiada za pozyskiwanie klientów i koordynację projektów marketingowych. Łączy doświadczenie sprzedażowe z umiejętnością skutecznej komunikacji. Na co dzień wspiera marki, w tym liczne sklepy internetowe, w budowaniu widoczności i zaangażowania w social mediach. Doskonale rozumie potrzeby e-commerce i potrafi przekładać je na konkretne działania contentowe. Po godzinach pasjonuje się kaletnictwem, ceniąc precyzję i dbałość o detale.

Od 3 lat wspiera klientów AtomStore - uczestniczy we wdrożeniach, przygotowuje makiety sklepów i pomaga w optymalizacji doświadczeń zakupowych. Na co dzień łączy wiedzę z zakresu UX, marketing automation i e-commerce, by pomagać sklepom rosnąć. Dzięki doświadczeniu w marketingu i obsłudze klienta potrafi trafnie zidentyfikować, co w sklepie nie działa. Lubi definiować problemy i szukać dla nich praktycznych rozwiązań szczególnie takich, które realnie poprawiają konwersję i komfort zakupów.
Prowadząca:
Posiada marketingowe DNA i od 2016 roku pomaga firmom budować silną obecność w cyfrowym świecie, łącząc kreatywność z analityką i znajomością trendów. Przeprowadziła setki rozmów i webinarów z przedsiębiorcami oraz ekspertami e-commerce, dbając o to, by ich wiedza i doświadczenia docierały do jak najszerszego grona odbiorców.
Zapisz się i odkryj, jak wpłynąć na lojalność klientów!
.jpg)
