Webinar:Black Week to dopiero początek – jak zatrzymać klientów na dłużej?

Black week

Black Week to dopiero początek – jak zatrzymać klientów na dłużej? 

Black Week to szczyt sprzedaży w e-commerce. Ale prawdziwe wyzwanie zaczyna się po nim. Czy wiesz, jak sprawić, by klienci wrócili do Twojego sklepu, zamiast szukać kolejnej okazji u konkurencji?


Podczas webinaru 9 września (wtorek) o 10:00 pokażemy Ci działania, które pozwolą utrzymać uwagę klientów po Black Week, zwiększyć ich zaangażowanie i zbudować długoterminową lojalność. Skupimy się na content marketingu, automatyzacji i działaniach, które możesz wdrożyć od razu,  także z wykorzystaniem funkcji AtomStore.


Zapisz się! 



Czego się dowiesz?

  • Jak zatrzymać uwagę klientów po Black Week, zanim zapomną, że robili u Ciebie zakupy?
  • Jak mierzyć skuteczność contentu i wyciągać wnioski na kolejny rok?
  • Jak prowadzić remarketing i automatyzację działań, które wspierają retencję klientów bez bycia nachalnym?
  • Jakie są przykłady skutecznych programów lojalnościowych i jakie mechanizmy wpływają na powroty klientów?
  • Jak wykorzystać powiadomienia i przypomnienia, by uratować porzucone koszyki i aktywizować klientów?
  • Jakie funkcjonalności AtomStore mogą wspierać działania lojalnościowe i komunikację po sezonie?

Spotkanie zakończy sesja Q&A, dająca okazję do bezpośredniej rozmowy z ekspertami i rozwiania wszelkich wątpliwości. Już teraz możesz przesłać nam swoje pytanie lub sugestię, zapraszamy do kontaktu: weronika.matwiejczuk@atomstore.pl.

Nasi eksperci:

 
Rafał Sieklucki

 

Od ponad 10 lat związany z handlem w branżach bankowości, TSL i telekomunikacji. Od 2,5 roku w Kohai Content odpowiada za pozyskiwanie klientów i koordynację projektów marketingowych. Łączy doświadczenie sprzedażowe z umiejętnością skutecznej komunikacji. Na co dzień wspiera marki, w tym liczne sklepy internetowe, w budowaniu widoczności i zaangażowania w social mediach. Doskonale rozumie potrzeby e-commerce i potrafi przekładać je na konkretne działania contentowe. Po godzinach pasjonuje się kaletnictwem, ceniąc precyzję i dbałość o detale.

 

 
Antonina Tabor

 

Od 3 lat wspiera klientów AtomStore - uczestniczy we wdrożeniach, przygotowuje makiety sklepów i pomaga w optymalizacji doświadczeń zakupowych. Na co dzień łączy wiedzę z zakresu UX, marketing automation i e-commerce, by pomagać sklepom rosnąć. Dzięki doświadczeniu w marketingu i obsłudze klienta potrafi trafnie zidentyfikować, co w sklepie nie działa. Lubi definiować problemy i szukać dla nich praktycznych rozwiązań szczególnie takich, które realnie poprawiają konwersję i komfort zakupów. 

Prowadząca:


Weronika Matwiejczuk

Posiada marketingowe DNA i od 2016 roku pomaga firmom budować silną obecność w cyfrowym świecie, łącząc kreatywność z analityką i znajomością trendów. Przeprowadziła setki rozmów i webinarów z przedsiębiorcami oraz ekspertami e-commerce, dbając o to, by ich wiedza i doświadczenia docierały do jak najszerszego grona odbiorców.

Zapisz się i odkryj, jak wpłynąć na lojalność klientów!

* pola wymagane

 

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska