Webinar:Back to school: Jak zaplanować kampanie sezonowe? 

Jak zaplanować kampanie sezonowe

Nie tylko Back to School: Jak zaplanować kampanie sezonowe

Back to School to dziś coś więcej niż tylko promocje na wyprawki szkolne. Ten moment sprzedażowy na dobre wpisał się w kalendarz  wielu branż. Jak więc mądrze wykorzystać ten moment, by nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale też przygotować się na kolejne okresy wzmożonego ruchu, Black friday czy Dzień Kobiet?


Obejrzyj webinar, podczas którego wspólnie z ekspertami przyjrzeliśmy się temu, co decyduje o skuteczności kampanii sezonowych - od strategii cenowej po konkretne mechanizmy promocji dostępne na platformie e-commerce.

To spotkanie kierowane jest przede wszystkim do właścicieli sklepów internetowych, e-commerce managerów i marketerów w branży e-commerce. Zależy nam, aby po webinarze uczestnicy wyszli z poczuciem kompetencji, gotowością do wdrożenia poznanych rozwiązań oraz z głową pełną nowych pomysłów.


ZOBACZ NAGRANIE 



Czego się dowiesz?

  • Jak różne branże wykorzystują potencjał sezonowości?
  • Jak sprawdzać, co robi konkurencja i efektywnie reagować?
  • Jakie są zagrożenia związane z ciągłym obniżaniem cen i co zamiast tego?
  • Jakie mechaniki promocji zwiększają konwersję pozostając zdrowymi dla marży?
  • Jak wykorzystać bundling, cross-sell, rabaty progresywne i inne reguły promocji?
  • Jak ocenić skuteczność działań i wyciągnąć wnioski na kolejne sezony?

Spotkanie zakończy sesja Q&A, dająca okazję do bezpośredniej rozmowy z ekspertami i rozwiania wszelkich wątpliwości. Już teraz możesz przesłać nam swoje pytanie lub sugestię, zapraszamy do kontaktu: weronika.matwiejczuk@atomstore.pl.

Nasi eksperci:

 
Miłosz Nowakowski

 

Dyrektor sprzedaży Brandly360, praktyk e-commerce. W Brandly360 odpowiedzialny za sprzedaż, consulting w zakresie implementacji rozwiązań dla e-commerce dla partnerów i klientów, włączając w to ekspercką wiedzę na temat optymalizacji digital shelf, monitoringu cen oraz dynamic pricing. Od wielu lat zaangażowany w realizację projektów wdrażających oprogramowanie dla firm, gdzie zdobył obszerną wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw w różnych obszarach biznesowych. Był odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek produktów i systemów, sprzedaż i marketing, a także prowadzenie szkoleń i organizację działów tworzących oprogramowanie dla zintegrowanych systemów bezpieczeństwa, systemów zarządzania produkcją oraz e-commerce.

 

 
Agnieszka Lipka

 

Senior New Business Manager w AtomStore, gdzie - jak sama mówi - ma przyjemność rozmawiać z klientami o ich potrzebach w e-commerce, zaczynając od podstaw. Wcześniej była związana z obszarem Marketing Automation, współpracując z takimi narzędziami jak Edrone czy SalesManago. Odpowiadała za weryfikację potrzeb, budowanie relacji z właścicielami sklepów internetowych, przygotowywanie wstępnych koncepcji działań Marketing Automation oraz rozwijanie współprac partnerskich. Prywatnie właścicielka dwóch rozpieszczonych czworonogów i pasjonatka balkonowej uprawy pomidorów.

 

Prowadząca:


Weronika Matwiejczuk

Posiada marketingowe DNA i od 2016 roku pomaga firmom budować silną obecność w cyfrowym świecie, łącząc kreatywność z analityką i znajomością trendów.

Zapisz się i odkryj, jak zaplanować kampanie sezonowe!

* pola wymagane

 

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska