Jak zwiększyć konwersję na mobile, czyli m-commerce w Preorder
Zapraszamy na webinar, który rzuci światło na dynamicznie rozwijający się świat m-commerce i jego wpływ na przyszłość e-handlu. Razem z prelegentami odkryjemy, czy inwestycje w nowe technologie są kluczem do sukcesu Twojego sklepu internetowego. A to wszystko na przykładzie Preorder.pl!
Dlaczego warto zobaczyć webinar, czyli krótka agenda:
- M-commerce w rozkwicie: zastanowimy się nad tempem rozwoju zakupów przy pomocy urządzeń mobilnych i omówimy, dlaczego nowe technologie są nie tylko trendem, ale koniecznością.
- Headless i PWA – co to właściwie jest: wyjaśnimy, czym jest architektura Headless i Progressive Web Apps (PWA), oraz dlaczego mogą one stanowić przewagę konkurencyjną dla Twojego biznesu.
- Preorder – firma od środka: przyjrzymy się bliżej firmie Preorder, odkrywając jej unikalne podejście do preorderów i innowacyjne strategie biznesowe.
- Ewolucja zakupów muzycznych: przeanalizujemy, jak zmieniły się zakupy w przemyśle muzycznym i jakie lekcje można wyciągnąć z tej transformacji.
- UX – klucz do sukcesu: przedstawimy najciekawsze elementy projektu UX, które przyczyniają się do sukcesu sklepu.
- Strategie dotarcia: omówimy, jakie kanały dotarcia są stosowane przez Preorder, ze szczególnym uwzględnieniem roli kanału mobile.
- Wyzwania projektu PWA: podzielimy się doświadczeniami związanymi z trudnościami i wyzwaniami, które napotkaliśmy podczas realizacji projektu PWA dla Preorder.
- Oczekiwane efekty: zastanowimy się, jakich efektów można oczekiwać po wprowadzeniu zmian w sklepie oraz co widzimy już teraz.
- Przyszłość w nieznane: na koniec podzielimy się naszymi planami na dalszy rozwój i innowacje.
Webinar prowadzi Gabriela Gil z AtomStore, a zaproszeni eksperci to Marek Wróbel i Łukasz Plutecki.
Nasi eksperci:
W branży e-commerce od 2014 roku. Początkowo jako specjalista IT w sklepie preorder.pl szybko awansował do roli e-commerce menagera. Następnie członek zarządu, a obecnie CTO. Stał za rozwojem sklepu sprzedającego polski hip-hop, a także odzież streetwear. Równolegle budował i rozwijał inne projekty z tej branży. W swojej karierze może pochwalić się obsługą preorderów takich artystów jak Chada, Quebonafide, Taco Hemingway, OKI, Żabson i wielu wielu innych.
Nabyta wiedza i doświadczenie pozwoliły mu w 2022 roku na dołączenie do zespołu Unlimitech, firmy będącej partnerem AtomStore, oraz specjalizującego się we wsparciu informatycznym i wdrożeniach rozwiązań IT. Swoim doświadczeniem przyczynia się do rozwoju polskiego e-commerce.
Prywatnie tata i pasjonata Formuły 1.
CEO i co-founder AtomStore oraz firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore.
Autor wielu artykułów, między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek „Konwersja w E-commerce”, „E-Commerce Manager” oraz „Sklep internetowy od A do Z”.
Prowadząca webinar:
Z marketingiem związana od ośmiu lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej. Marketingowe serce. Wieczna studentka. Eventowy ogarniacz. Dba o wizerunki marek w Internecie. Pomaga firmom przekazywać emocje przez treści, żeby mogły rozwijać swój potencjał w cyfrowym świecie. Kieruje się zasadą, że pracując w marketingu B2B jest człowiekiem i mówi do ludzi. Robi to tworząc treści, koordynując działania projektowe, organizując wydarzenia i promując efekty tych prac. Prywatnie – bez pamięci zakochana w Tatrach. Miłośniczka kryminałów.
Sprawdź najnowsze technologie w mobile commerce i znajdź rozwiązanie dla siebie. Zapisz się na webinar teraz!