Webinar: O co chodzi z lokalizacją w cross-border?

webinar atomstore z expandeco sprzedaż zagraniczna

 

O co chodzi z lokalizacją w cross-border?

Krok po kroku o przystosowaniu sklepu internetowego do rynków zagranicznych

19 kwietnia 2023, godz. 10:00

 

Rynek e-commerce rośnie, choć nie tak dynamicznie jak w latach 2020-2022. Aby zapewnić sobie stabilizację oraz zwiększać sprzedaż (i zyski) ze swojego biznesu, trzeba myśleć o zwiększaniu bazy klientów. A gdzie ich szukać, jeżeli lokalny rynek robi się coraz ciaśniejszy? Za granicą!

 

Ekspansja na rynki zagraniczne ze sklepem internetowym nie jest jednak tak prosta, jak na krajowym rynku, który sprzedawca zna z perspektywy konsumenta. Artykułów i porad, jak optymalnie wyjść na rynki zagraniczne jest mnóstwo w internecie, jednak zdobycie zaufania zagranicznego klienta to trudny proces.

 

Przygotowanie i dostosowanie sklepu do sprzedaży na obcych rynkach to proces, który nazywamy lokalizacją. Jednak wciąż wiele osób nie wie, co tak naprawdę kryje się pod tym słowem. Jakie procesy i kroki trzeba podjąć, aby prawidłowo dostosować sklep do klientów z Węgier, Rumunii czy Czech? Tomasz Łysoń z AtomStore w rozmowie z Pawłem Bilczyńskim - Country Managerem w Expandeco postarają się odpowiedzieć na to pytania.

 

Dołącz do naszego webinaru dowiedz się, jak przygotować swój sklep internetowy do sprzedaży na innych rynkach, aby nowi klienci nabrali zaufania i robili w nim zakupy!

 

Czego dowiesz się podczas webinaru AtomStore i Expandeco?

 

Zobacz nagranie webinaru, a granice cross-border staną przed Tobą otworem!

 

 

Obejrzyj nagranie

 

 

Webinar poprowadzą:

 

Paweł Bilczyński - Country Manager @ Expandeco. Wspiera sklepy internetowe w odnoszeniu sukcesów na zagranicznych rynkach, pomagając im lepiej spełniać oczekiwania ich nowych klientów. Przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął w 2010 roku od pracy z kampaniami Google Ads na polskim rynku. Zawsze ciągnęło go do rozwiązań cross-border, aby móc w pełni wykorzystać potencjał jaki e-marketing daje przy docieraniu do klientów zagranicznych. Już w czasie pierwszej, przeprowadzonej kilka lat temu, kampanii na czeski rynek, zobaczył jak na jak wiele niuansów trzeba zwrócić uwagę, aby skutecznie komunikować się z klientami po drugiej stronie granicy. Sporo doświadczeń zdobył prowadząc, wspierający polskich eksporterów, program edukacyjny “Google Internetowe Rewolucje w eksporcie”. Obecnie pracuje w Expandeco, pomagając polskim sklepom internetowym w podjęciu decyzji na temat kierunków i sposobów prowadzenia ekspansji zagranicznej oraz w przygotowaniu ich witryn i procesu obsługi klienta w taki sposób, żeby ułatwić im zwiększenie sprzedaży na tych rynkach.

 

Tomasz Łysoń - Marketing Specialist @ AtomStore. Autor licznych projektów i artykułów z zakresu e-biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu i e-commerce. Związany także z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi badania na temat nowych mediów i komunikacji mobilnej.

 

 

Wróć do listy webinarów

 

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska