Kampania marketing automation w godzinę
Wybierz z nami trzy uniwersalne scenariusze
13 stycznia listopada 2022, godz.: 11:00
Jeśli w 2022 r. chcesz postawić na konsolidację technologii, dopiero zaczynasz przygodę z marketing automation albo planujesz wykorzystać możliwości naszego modułu Marketing Automation Extended, to mamy dla Ciebie świetną wiadomość. 13 stycznia poprowadzimy webinar, w czasie którego to Ty zdecydujesz, jakie funkcje naszej platformy poznasz.
Czekają na Ciebie scenariusze automatyzacji komunikacji gotowe do wdrożenia z modułami Marketing Automation i Newsletter, wiele przykładów, praktycznych porad i trików sprzedażowych.
Nasz webinar to kompleksowe podejście do modułu Marketing Automation – pokażemy Ci nie tylko ustawienia w systemie, ale także nauczymy jak szybko i prosto stworzyć treść wiadomości.
Wybierz scenariusz, przez który Cię przeprowadzimy
UX-owe podejście i interaktywny charakter to zmiana, którą wprowadzamy. Chcemy wiedzieć, jakie masz potrzeby, i móc je rozwiązywać. Dlatego… przygotowaliśmy trzy bloki, a w każdym z nich kilka scenariuszy, spośród których wybierzesz te, które najbardziej cię interesują.
To nie wszystko! Każdemu scenariuszowi będzie towarzyszyło odliczanie – pokażemy Ci, że podstawowe ustawienia są proste, intuicyjne i nie są czasochłonne!
Trzy bloki tematyczne i uniwersalne scenariusze
Wcielimy się w rolę administratora sklepu, który ustawia podstawową automatyzację w sklepie tak, by odpowiadać na potrzeby klientów. Pierwszym krokiem będzie zapis do newslettera, później przejdziemy do działań po zapisie do newslettera. W trzecim i ostatnim bloku omówimy lojalizację klientów.
Jeśli będziesz mieć jakieś pytania, to odpowiemy na nie po webinarze. Nie zwlekaj i zapisz się na niego.
Data: 13 stycznia 2022
Godzina: 11:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zapisz się na webinar
Webinar poprowadzą:
Iryna Panchak – Specjalistka ds. e-commerce i automatyzacji procesów marketingowych. Dzięki doświadczeniu pracy w projektach Google oraz prowadzeniu własnego sklepu internetowego wie, jak kompleksowo podejść do zwiększenia conversion rate za pomocą kompleksowego działania modułu Marketing Automation.
Agata Kempa – Junior Marketing Specialist w AtomStore. Z wykształcenia – polonistka i politolożka, z urodzenia – Ślązaczka. Nie straszne jej media społecznościowe, marketing w e-commerce’ie i prowadzenie webinarów.