Chcesz przenieść sklep na nową platformę, ale nie wiesz jak to zrobić? Wszystkiego dowiesz się z e-booka "Migracja sklepu" Pobierz teraz

Webinar z Thulium

WEBINAR

 

Wielokanałowa obsługa klienta w sklepie internetowym

Poznaj możliwości integracji Thulium x AtomStore 

29 kwietnia 2021, godz.: 11:00

 

Obsługa klienta w sklepie internetowym, to jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzję o ponownym zakupie. Dla 96% konsumentów komunikacja z obsługą klienta jest podstawą w ocenie zaufania do konkretnej firmy, dlatego warto poświęcić jej trochę uwagi i wybrać najlepsze narzędzie do wsparcia twojego Biura Obsługi.

 

Z Łukaszem Hardkiem – Customer Success Coordinator w Thulium, porozmawiamy o tym, jak zaplanować i wdrożyć skuteczną obsługę klienta w sklepie na platformie AtomStore.

 

 

zObacz webinar

 

Czego się dowiesz w trakcie webinaru?

Obsługa klienta w ciągu ostatnich lat znacząco się zmieniła, podobnie jak e-konsumenci. Epidemia pokazała, że istnieje potrzeba częstszego wykorzystywania chatbotów, mediów społecznościowych i content marketingu jako pomocnym BOK-owi. Co więcej, wytworzenie relacji pomiędzy marką a klientem dzięki treściom na stronie i sprawnej komunikacji sprawia, że chętniej będzie on wybierał twój sklep w przyszłości.

 

Jakie tematy poruszymy w trakcie webinaru?

Co jeszcze czeka cię na webinarze?

Nie pozostawimy Cię bez praktycznej dawki wiedzy o współpracy AtomStore z Thulium. Dowiesz się, jak zintegrować sklep na naszej platformie z Thulium – systemem contact center do wsparcia twojego Centrum Obsługi? Pokażemy ci także zakres naszej integracji i przydatne porady, dzięki którym jakość obsługi klienta twojego e-sklepu wzrośnie.

 

Zobacz nagranie z webinaru

 

 

Data: 29 kwietnia 2021

Godzina: 11:00

Czas trwania: 60 minut

Miejsce: clickmeeting → zobacz webinar

 

Webinar poprowadzą

 

Łukasz Hardek – Customer Success Coordinator w Thulium. Od ponad 13 lat jest związany z branżą internetową, z czego 7 spędził w firmach oferujących usługi w modelu SaaS. Obecnie pełni rolę Customer Success Coordinator w Thulium – w firmie posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi.

 

Diana Drobniak – marketing manager w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce, co niezbicie udowodnił rok 2020.

 

Wróć do listy webinarów

AtomStore to platforma e-commerce klasy premium. Tworzymy dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Oferujemy kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.
Wspólnie rozwiązujemy problemy polskiego e-handlu!

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • iab