Omnibus zabił Black Friday? Praktyczny przewodnik, jak zorganizować kreatywne promocje w sklepie Q4
Czy również zastanawiasz się nad tym, czy Omnibus zabił BlackWeek? Nie jesteś sam.
10 października 2023 godz. 10:00
Promocje i rabaty, które kiedyś były głównym narzędziem przyciągania klientów, teraz mogą sprawiać, że klienci czekają na jeszcze lepsze oferty, a nowe przepisy UOKiK w zakresie komunikacji cen dodają kolejne wyzwania.
Jeżeli jesteś Sprzedawcą, który:
- obawia się, że straci na swojej marży od sprzedaży oraz przepali budżet reklamowy w czasie Q4,
- myśli, jakie konsekwencje wywoła zmian cen na Black Week w perspektywie zakupów przedświątecznych? Czy będziesz musiał jeszcze mocniej obniżyć cenę, czy klienci zobaczą tzw. rabat dodatni i być może zrezygnują z zakupów w Twoim sklepie?
- nie ma jeszcze pomysłu, jakie konkretnie kampanie promocyjne zaplanować na Black Week, które będą zgodne z Omnibusem?
Twoje obawy nie są osamotnione. Z podobnymi problemami zmaga się dziś wielu e-commerce managerów z małych i dużych sklepów internetowych.
Co, jeśli powiemy Ci, że istnieją strategie, które pomogą Ci utrzymać skuteczną promocję bez ryzyka dla Twojego biznesu? Że możesz przygotować promocje, które spełniają wymagania Omnibusa i nie zabijają Twojej sprzedaży, konwersji i zainteresowania klientów?
Dołącz do nas na tym bezpłatnym webinarze, gdzie nasi eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami, studiami przypadku i strategiami, które pomogą Ci uniknąć pułapek Omnibusa i BlackWeek. Nie pozwól, aby zmiany przepisów i trendy rynkowe wpłynęły negatywnie na Twój biznes.
Zarejestruj się już teraz i bądź gotowy na udane święta!
Nie czekaj! Zapisz się już teraz, a my dostarczymy Ci niezbędne narzędzia do utrzymania skutecznej promocji i maksymalizacji sprzedaży w dobie nowych przepisów Omnibusa.
Webinar poprowadzą:
Krystian Tomczyk - Krystian na co dzień pracuje jako Technical Writer w AtomStore. Współtworzy serwis pomocy technicznej dla platformy e-commerce oraz bierze udział w tworzeniu technicznego contentu na potrzeby różnych działów w organizacji. Wspiera dział obsług klienta w codziennej pracy, przygotowując dokumentację techniczną dla klientów oraz dla zespołów AtomStore.
Diana Drobniak-Szczerba - communication manager w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce, co niezbicie udowodnia każdy kolejny rok pracy w tej branży.