WEBINAR
Jak sprawnie obsługiwać zwroty i reklamacje na platformie AtomStore?
Poznaj moduł reklamacji RMA
19 maja 2021, godz. 10:00
W dużych sklepach średni poziom zwrotów wynosi między 0 a 3%, a w małych nawet co 20 klient decyduje się na odesłanie produktu. Wraz z przyspieszeniem tempa rozwoju e-commerce’u znacząco wzrosła potrzeba sprawnej obsługi zwrotów i reklamacji. Jak to zrobić? Tego dowiesz się z naszego webinaru.
Co czeka Cię na webinarze?
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wyglądają statystyki zwrotów w e-handlu? Dlaczego reklamacje w małych i średnich sklepach internetowych kosztują przedsiębiorcę więcej i są częstsze niż w dużych e-commerce’ach? Podczas webinaru odpowiemy na te pytania. Pokażemy ci także:
- czym jest RMA (Return Merchandise Authorization) i jak wygląda moduł do zarządzania zwrotami i reklamacjami w AtomStore,
- jakie są najlepsze rozwiązania dla reklamacji i jak je wdrożyć na naszej platformie,
- jak zoptymalizować procedurę zwrotów i reklamacji w e-sklepie,
- czym są rodzaj i typ reklamacji oraz do czego służą,
- jak zadbać o dobry CX, czyli o automatyzacji i efektywnej obsłudze reklamacji.
Poznaj nasze propozycje ścieżek zwrotów i reklamacji w sklepie internetowym
Jako przedsiębiorca działający w e-handlu na pewno spotkałeś się z problemem zwrotów i reklamacji. Na platformie AtomStore mamy kilka możliwości przeprowadzenia ich szybko i bezproblemowo.
1. Reklamacje dla zalogowanych klientów. Klienci, którzy założyli konto w sklepie internetowym mają dostęp do pełnych informacji o zamówieniu. Tu na wzór takich e-commerce’ów jak Zalando wystarczą 3 kliknięcia a zwrot i reklamacja złożone!
2. Formularz dla niezalogowanych użytkowników. Wystarczy, że klient poda adres e-mail oraz numer zamówienia, aby system mógł zweryfikować jego prawdziwość. Po chwili użytkownik może złożyć wniosek o zwrot lub założyć sprawę reklamacyjną. Podobne rozwiązanie znajdziesz w sklepach adidas.pl i eobuwie.pl.
3. Dedykowany link wysłany e-mailem. Masz możliwość dodania indywidualnego linku w wiadomości transakcyjnej z kodem zabezpieczającym (hashem), dzięki czemu zwrot lub reklamację może wykonać każdy klient (także niezalogowany), bo dane (adres mailowy i numer zamówienia) zostaną automatycznie uzupełnione. To szybki i uniwersalny sposób, który usprawni obsługę klientów.
Dlaczego jeszcze warto zapisać się na webinar?
Przypomnimy Ci, jak efektywnie korzystać z narzędzia „Elastyczne landing page” i użyć je do stworzenia stron FAQ i zwrotów i reklamacji. Funkcja jest prosta w obsłudze a nasza platforma – intuicyjna, dzięki czemu zmiany nie będą trwały długo, a ty możesz szybko cieszyć się efektami. Nie pozostawimy Cię także bez odpowiedzi na trapiące pytania. Możesz je zadawać podczas sesji Q&A.
Data: 19 maja 2021
Godzina: 10:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zobacz webinar
Webinar poprowadzą
Diana Drobniak – marketing manager w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce, co niezbicie udowodnił rok 2020.
Michał Zamojski – tester oprogramowania w AtomStore. Z branżą e-commerce związany od czterech lat, początkowo jako osoba zarządzająca sklepem internetowym. Na co dzień współpracuje z programistami nad rozwojem platformy oraz wspiera pracowników Biura Obsługi Klienta.