Webinar: Segmentacja klientów w e-mail marketingu

zaproszenie na webinar o segmentacji klientów w atomstore

 

Jak łączyć i dzielić subskrybentów?

Segmentacja klientów w e-mail marketingu

28 lipca 2021, godz.: 11:00

 

W 2020 r. internauci otrzymali 27% więcej wiadomości na swoje skrzynki pocztowe niż przed rokiem. Chcesz dowiedzieć się, jak wyróżnić się z masy newsletterów, które otrzymują twoi klienci, i skutecznie docierać do subskrybentów? Dołącz do naszego webinaru!

 

 

zapisz się na webinar

 

Co czeka Cię na webinarze?

Wiemy, jak ważna jest personalizacja w e-mail marketingu, dlatego chcemy pokazać Ci, jak skutecznie korzystać z segmentacji klientów i jakie możliwości daje nasza platforma. Pokażemy Ci panel sklepu i omówimy krok po kroku, jak stworzyć segmenty klientów i z nich korzystać.

 

Jakie są zalety segmentacji klientów w e-mail marketingu?

Weryfikacja obecnej bazy subskrybentów często bywa istotniejsza niż pozyskiwanie nowych. Przy wielu kampaniach e-mailowych wzrasta ryzyko docierania do klientów, którzy nie są zainteresowani daną informacją. Wysyłanie nieistotnych wiadomości do niewłaściwych osób może spowodować utratę subskrybentów, dlatego przygotuj dedykowane wiadomości do odbiorców. Jakie płyną z tego korzyści?

 

 

Poznaj nasze propozycje wykorzystania segmentacji klientów

Wiemy, że wiedzę najlepiej przyswajać poprzez praktykę, dlatego chcemy pokazać Ci cztery ścieżki dla wybranych segmentów klientów:

 

 

Zarejestruj się na webinar

 

 

Data: 28 lipca

Godzina: 11:00

Czas trwania: 60 minut

Miejsce: clickmeeting → zobacz webinar

 

Webinar poprowadzą

 

Milena Dziurska – Project Manager w AtomStore. Na co dzień wdraża sklepy internetowe na platformę AtomStore i wspiera obecnych klientów w ich działaniach. Uważa, że empatia i zrozumienie problemu to podstawa. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy na systemach e-mail marketingowych i marketing automation, takich jak FreshMail czy SALESmanago. Pochodzi z Mazowsza, ale od 7 lat mieszka w Krakowie, w którym nie wyobraża sobie życia bez roweru. W wolnych chwilach pochłania książki, chodzi po górach i podróżuje.

 

Agata Kempa – junior marketing specialist w AtomStore. Z wykształcenia – polonistka i politolożka, z urodzenia – Ślązaczka. Nie straszne jej media społecznościowe, organizacja eventów i wystąpienia publiczne.

 

Wróć do listy webinarów

 

 

zaproszenie na webinar o segmentacji klientów w atomstore 

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska