Social commerce - jak i gdzie zamieniać lajki na konwersje w e-commerce?
Zwiększ swoje zyski! Social Commerce to coraz ważniejszy obszar i kluczowy trend dla sklepów internetowych. Od kilku lat rośnie jego popularność, a platformy e-commerce integrują się z kolejnymi mediami społecznościowymi. Nie możesz zostać w tyle, jeśli myślisz o pozycji lidera w swojej branży. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, by przekształcić lajki w realne transakcje.
Podczas naszego webinaru dowiesz się:
- Jakie są trendy w Social Commerce?
Poznasz najnowsze rozwiązania i strategie, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż. Bądź na bieżąco – nie pozwól, aby konkurencja Cię wyprzedziła. - Jakich błędów unikać podczas promocji sklepów internetowych na profilach społecznościowych?
Omówimy najczęstsze pułapki, których sklepy internetowe powinny unikać na Facebooku, Instagramie i innych platformach, by osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. - Gdzie warto być obecnym, w jakich mediach mieć profile i czy każde medium jest dla każdego?
Porozmawiamy o wyborze odpowiednich mediów społecznościowych dla Twojej branży. Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok? Dla każdej branży można coś znaleźć – dowiedz się, które medium wybrać dla swojego biznesu. - Jak przekształcić lajki w konwersje?
Dzięki praktycznym wskazówkom dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać lajki i komentarze na swoich profilach, skoro interakcje są tak ważne.
W skrócie dlaczego warto wziąć udział?
- Dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż dzięki Social Commerce.
- Poznasz błędy, których warto unikać na profilach społecznościowych.
- Otrzymasz praktyczne wskazówki, jak lepiej konwertować lajki na realne transakcje.
Zapisz się już teraz i dołącz do naszego webinaru! Razem z nami opanujesz sztukę Social Commerce!
Webinar prowadzi Gabriela Gil z AtomStore, a zaproszoną ekspertką jest Anna Ledwoń-Blacha.
Nasi eksperci:
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays
Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach” oraz “Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku”. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat.
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Prowadząca webinar:
Z marketingiem związana od ośmiu lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej. Marketingowe serce. Wieczna studentka. Eventowy ogarniacz. Dba o wizerunki marek w Internecie. Pomaga firmom przekazywać emocje przez treści, żeby mogły rozwijać swój potencjał w cyfrowym świecie. Kieruje się zasadą, że pracując w marketingu B2B jest człowiekiem i mówi do ludzi. Robi to tworząc treści, koordynując działania projektowe, organizując wydarzenia i promując efekty tych prac. Prywatnie – bez pamięci zakochana w Tatrach. Miłośniczka kryminałów.
Sprawdź najnowsze technologie w mobile commerce i znajdź rozwiązanie dla siebie. Zapisz się na webinar teraz!