Blog

16.03.2020
E-commerce Growth

Informacja na temat funkcjonowania w związku z COVID-19

Informacja na temat funkcjonowania w związku z COVID-19

Informacja na temat pracy AtomStore w obliczu COVID-19. Czy platforma e-commerce może przestać działać oraz czy moje tickety będą realizowane na bieżąco?

 

Szanowni Państwo,

 

na bieżąco obserwujemy rozwój sytuacji związanej z COVID-19. Mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników, postanowiliśmy przejść na system pracy zdalnej. Jako firma IT jesteśmy na to w pełni przygotowani i zapewniamy ciągłość świadczonych usług. Platforma jak i Państwa sklepy internetowe funkcjonują normalnie.

 

W tym okresie szczególnie prosimy o korzystanie z systemu CRM do kontaktu Biurem Obsługi Klienta. Obsługa telefoniczna będzie działać, ale w bardzo ograniczonym zakresie - chcemy maksymalnie zminimalizować liczbę osób przebywających w biurze. Z tego względu prosimy Państwa o wyrozumiałość oraz cierpliwość podczas kontaktu z BOK. Państwa tickety oraz projekt toczą się zaplanowanym trybem. Przyjmujemy do realizacji również nowe zgłoszenia. 

 

Przypominamy, że w razie awarii sklepu prosimy o kontakt e-mail pod adresem: awarie@atomstore.pl.

 

Życzymy Państwu zdrowia oraz pamiętajmy - #ZostańwDomu!

 

Zespół AtomStore

 

PS. Dlaczego warto zostać w domu? Przeczytaj ten artykuł.

 

 


Autor: Diana Drobniak

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska