Blog

31.12.2018
Funkcje

Bardziej użyteczny mechanizm filtrowania na mobile dostępny w AtomStore

Od początku prac nad AtomStore bardzo duża uwagę przykładaliśmy do użyteczności zarówno panelu sklepu jak i szablonu domyślnego. Rozwiązania które pojawiają się w szablonie domyślnym stanowią wzór i podstawę wielu naszych wdrożeń, dlatego zależy nam aby były jak najbardziej użyteczne i odzwierciedlały najnowsze trendy i preferencje klientów.

 


W listopadzie zaktualizowaliśmy mechanizm filtrowania produktów w kategoriach oraz na liście wyników wyszukiwania. Po wejściu w wybraną listę, poniżej ścieżki dodaliśmy sekcję z listą podkategorii, którą klient korzystający z telefonu czy tableta może przeglądać za pomocą przewijania prawo-lewo. Pozwala to bez opuszczania strony lub rozwijania dodatkowych okien przejść do interesującej go podkategorii.

 

 

Oprócz zmian nawigacji w podkategoriach wdrożyliśmy także możliwość wygodniejszego filtrowania produktów. Obecnie po rozwinięciu przycisku “dostosuj” wysuwa się boczne menu z wszystkimi atrybutami, które ma dana kategoria.

 

Jak to działa?

Wystarczy, że klient kliknie przycisk “Dostosuj” a rozwinie mu się pop up z atrybutami i opcjami sortowania. Po kliknięciu opcji “zastosuj”  wyświetlają się produkty, które spełniają opcje zaznaczone przez klienta. Po wybraniu opcji “Wyczyść” listing wraca do standardowych wyników.

 




Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska