Blog

05.02.2020
Integracje

Integracja AtomStore z PayPo - płatnościami odroczonymi - już działa!

Integracja AtomStore z PayPo - płatnościami odroczonymi - już działa!

Mamy dobrą wiadomość dla naszych obecnych (ale i przyszłych) Klientów. Od stycznia w sklepie internetowym możesz włączyć odroczone płatności w swoim sklepie dzięki usłudze PayPo. Na czym polegają i jak je aktywować? Czytaj dalej!

 

 

Odroczone płatności to usługa, którą oferuje PayPo (DotPay). Gdy klient robi zakupy w Twoim sklepie internetowym może wybrać opcję “Kupujesz, ale nie płacisz”. Dokonując zakupu nie płaci za niego od razu - ma na to aż 30 dni od transakcji. W tym czasie może podjąć decyzję np. o zwrocie towaru, spłacie całości wartości zamówienia lub rozłożenia jej na 4 wygodne raty. Ta elastyczna forma płatności przekłada się na wzrost sprzedaży w sklepie internetowym. Dodatkowo, klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów, jeżeli spłacą środki do PayPo w ciągu 30 dni od daty transakcji.

 

 

Jak działa PayPo od strony sklepu?

1. Po złożeniu zamówienia przez Klienta i wybraniu PayPo, następuje krótka weryfikacja klienta przez dostawcę usługi.

2. Jeżeli konsument pozytywnie przejdzie ten proces, w ciągu 3 dni od decyzji środki za zakupy są przelewane do sklepu od PayPo (na konto w Dotpay).

3. Po zaksięgowaniu wpłaty, wysyłasz towar do klienta.

4. Klient ma 30 dni na podjęcie decyzji: zwrot towaru lub spłatę płatności do PayPo (w całości lub w ratach).

 

 

Co w przypadku zwrotu towaru? Na etapie zamówienia, po pozytywnej weryfikacji klienta, PayPo gwarantuje, że środki za zamówienie zostaną przelane na konto sklepu. Potwierdzenie transakcji jest wysyłane od razu poprzez API do systemu AtomStore. W przypadku zwrotu, sklep realizuje zwrot tak samo jak w przypadku zwrotów poprzez Dotpay.

 

Minimalna wartosć zamówienia, aby skorzystać z PayPo to 40 zł. Natomiast całkowita kwota zakupów nie może przekroczyć 800 zł dla pierwszych zakupów z PayPo. Dla klientów powracających maksymalna wartość zamówienia to 1000 zł.

Korzyści dla sklepu internetowego

  • Odroczone płatności to korzyść dla klienta, który może zrobić zakupy bez angażowania środków własnych.
  • PayPo jest bardzo wygodne, dlatego klienci chętnie z nich korzystają.
  • Dla sklepów internetowych to wyższa konwersja - konsumenci nie czekają z zakupami i podejmują decyzję szybciej.
  • Rośnie też wartość koszyka - kupując z PayPo klient może pozwolić sobie na więcej, ponieważ nie zamraża swoich środków.
  • Zadowoleni z zakupów i odroczonych płatności klienci wracają.
  • Idealne rozwiązanie dla sklepów online związanych z modą, obuwiem, sportem, małym AGD/RTV czy wyposażeniem domów.

Jak włączyć płatności PayPo w swoim sklepie online na AtomStore?

Podpisz umowę na PayPo ze swoim dostawcą płatności. Następnie w systemie AtomStore przejdź do zakładki Ustawienia → Konfiguracja sklepu → Płatności online → PayPo. Aktywuj usługę (Włącz), a następnie rozwiń ustawienia. Podaj ID sprzedawcy oraz unikalny klucz. Następnie przypisz statusom wpłat i zamówień PayPo odpowiadające im w Twoim sklepie statusy zamówień.

 

Nie zapomnij wyjaśnić klientom, na czym polega ta usługa. Doskonałe materiały znajdziesz pod tym adresem: https://start.paypo.pl.

 

Źródło materiałów graficznych: paypo.pl, dotpay.pl

AtomStore to platforma e-commerce klasy premium. Tworzymy dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Oferujemy kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.
Wspólnie rozwiązujemy problemy polskiego e-handlu!

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • iab