WEBINAR
Jak wdrożyć i korzystać z Google Analytics 4 w e-commerce?
Poznaj GA4 dla sklepów internetowych
18 sierpnia 2021, godz.: 11:00
Google Analytics 4 to nowy rozdział w analityce webowej. Narzędzie ma swoje plusy i minusy, ale z pewnością warto je wdrożyć. O tym, dlaczego warto i jak to zrobić na platformie AtomStore, dowiesz się podczas webinaru. Z Anną Moczulską – Digital Analyst w Sempai, porozmawiamy o tym, jak wdrożyć i korzystać z GA4 na platformie AtomStore.
Dlaczego warto uczestniczyć w webinarze?
Google Analytics 4 będzie dla nas wszystkich niemałym wyzwaniem, od którego żaden serwis internetowy nie ucieknie. Jako gościnię zaprosiliśmy Annę Moczulską – ekspertkę analityki webowej z agencji SEO/SEM Sempai, która opowie o zmianach czekających specjalistów e-commerce i pokaże krok po kroku, jak skonfigurować Google Analytics 4 w sklepach na platformie AtomStore.
Jakie są przewagi GA4 nad starszymi wersjami?
Specjaliści spierają się co do tego, czy GA4 to narzędzie kompletne. Niewątpliwie ma zalety, które sprawiają, że warto korzystać z niego już dziś. Poznasz je w czasie naszego webinaru.
- Możliwość pełnego dostosowania narzędzia do naszych potrzeb. GA4 umożliwia konfigurację, która mierzy zachowania konsumentów na każdym etapie lejka zakupowego. Powiemy Ci, jak skonfigurować takie raporty!
- Bardziej zaawansowana i oparta na sztucznej inteligencji analiza zachowań użytkowników i ich ścieżek zakupowych. Dowiesz się, jak wykorzystać AI w swoim biznesie.
- Śledzenie kilku aplikacji internetowych w jednym miejscu. GA4 odblokowuje opcję łączenia użytkowników między urządzeniami, co w Universal Analytics jest ograniczone. Pokażemy Ci, jak analizować sprzedaż w innych kanałach niż sklep.
Czego dowiesz się w trakcie webinaru?
- Opowiemy, czym różni się Google Analytics 4 od poprzedniej wersji i jakie możliwości oferuje.
- Zastanowimy się, która wersja sprawdzi się w Twoim biznesie i udowodnimy, że warto korzystać z GA4 już dziś.
- Porozmawiamy o zmianach, które czekają sklepy internetowe i pomożemy się do nich przygotować.
- Pokażemy, jak wdrożyć narzędzie na platformie AtomStore w kilku prostych krokach dzięki gotowej integracji.
- Znajdziemy czas dla Ciebie – odpowiemy na Twoje pytania.
Data: 18 sierpnia 2021
Godzina: 11:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zapisuję się
Webinar poprowadzą
Anna Moczulska – Digital Analyst, Team Leader w Sempai. Z branżą marketingu internetowego związana od ponad 6 lat. Przed Sempai zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN i dentsu aegis network. Na co dzień wdraża narzędzia analityczne w produktach cyfrowych i świadczy bieżącą pomoc w analizie danych klientom Sempai. Jej dział zajmuje się także optymalizacją konwersji onsite (CRO) i działaniami Marketing Automation. Anna jest również szkoleniowcem, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.
Agata Kempa – Junior Marketing Specialist w AtomStore. Z wykształcenia – polonistka i politolożka, z urodzenia – Ślązaczka. Nie straszne jej media społecznościowe, organizacja eventów i wystąpienia publiczne.