Blog

18.11.2019
Funkcje

Poznaj funkcję widgety produktowe

Poznaj funkcję widgety produktowe

Chcesz poinformować o darmowej dostawie, podkreślić sezonową promocję czy wyeksponować średnią z ocen na karcie produktu? W AtomStore mamy funkcję Widgety produktowe. Znajdziesz je tylko w naszym SaaS-ie. Zobacz, na czym polegają.

 

Czy wiesz, że 60% użytkowników rozpoczyna poszukiwania produktu w wyszukiwarce? Tacy klienci, zamiast trafić na stronę główną sklepu internetowego, tak naprawdę zaczynają swoją podróż od… karty produktu.

 

Przykład: Wejścia bezpośrednie na stronę główną sklepu Frisco.pl stanowią 21%. Wejść na kartę produktu jest 2x więcej – 44%. Karta produktu to podstawowy landing page w wielu sklepach internetowych.

Jeżeli o aktualnych promocjach informujesz konsumentów tylko na stronie głównej, nowy klient może pominąć tę informację! W AtomStore znaleźliśmy na to rozwiązanie. Prezentujemy nową funkcję – Widgety produktowe, które pozwolą Ci wyeksponować dodatkowe informacje o produkcie na karcie bez ingerowania w kod strony.

 

 

Rozmieszczenie okrągłych widgetów produktowych na karcie produktu.

 

Co mogę pokazać za pomocą widgetów produktowych?

Widgety produktowe mogą być prezentowane na kilkanaście sposobów w aż czterech miejscach na karcie produktu: lewy lub prawy narożnik galerii oraz lewa lub prawa krawędź ekranu. W szablonie standardowym możesz wybrać kształt widgetów: okrągły lub prostokątny.

 

Jakie informacje możesz pokazać na widgetach? W systemie AtomStore przygotowaliśmy kilka gotowych rozwiązań:

  • etykieta BESTSELLER,
  • etykieta PROMOCJA + informacja o wysokości zniżki,
  • informacja o liczbie osób, które aktualnie oglądają dany produkt,
  • informacja o średniej ocenie produktu,
  • informacja o ostatniej ocenie produktu,
  • własną informację, czyli obrazek lub dowolny tekst.

 

 

Rozmieszczenie prostokątnych widgetów produktowych na karcie produktu.

 

Możesz włączyć dowolną liczbę widgetów, jednak zalecamy, żeby nie ustawiać więcej niż dwa. Zapewni to najlepsze ich wyświetlanie na desktopie oraz urządzeniach mobilnych.

 

 

Dlaczego warto mieć w swoim sklepie widgety produktowe?

Nasze widgety produktowe to doskonałe narzędzie do zwiększania sprzedaży. Są bezinwazyjne (w przeciwieństwie do popup-ów) i zwiększają atrakcyjność produktu. W jaki sposób? Wiele osób kupując przez internet specjalistyczny sprzęt czy nową książkę, szuka recenzji na ich temat. Dzięki naszym widgetom „Średnia ocena” oraz „Ostania ocena” bardzo łatwo wyeksponujesz najlepsze opinie i oceny danego artykułu.

 

Przykładowe wyeksponowanie opinii o produkcie na karcie za pomocą widgetów produktowych.

 

Dzięki widgetom produktowym podkręcisz swoje akcje promocyjne. Nie tylko baner na stronie głównej może informować o dniu z kodem rabatowym, darmowej dostawie czy trwającej sezonowej wyprzedaży. Wybierając widgety produktowe, np. Promocja lub Własny, podkreślisz wielkość zniżki lub dodasz oznaczenie akcji promocyjnej czy wyprzedaży.

 

 Informacja o sezonowej wyprzedaży na produkcie? Dodaj widget z obrazkiem i gotowe!

 

Możesz też dodać tekst np. „Najlepszy w swojej kategorii” i umieścić widget na wybranych produktach. Pomysłów na wykorzystanie widgetów jest bardzo dużo. Nowa funkcja jest elastyczna i łatwo ją zaadaptować do wielu okazji w e-commerce'ie. Dodaliśmy również możliwość wykorzystania list dynamicznych, aby jeszcz bardziej przyspiszyć dodawanie widgetów do wybranych produtków.

 

Dowiedz się jak ułatwiamy i przyspieszamy pracę każdego administratora sklepu internetowego. Poznaj możliwości naszych list dynamicznych.

 Zobacz

Jak włączyć widgety produktowe?

Nowa funkcja jest dostępna w module Marketing Automation Extended. To moduł, w którym możesz zautomatyzować swoje działania marketingowe. W wersji Extended możesz prowadzić komunikację wielokanałową za pomocą SMS-ów, e-mail i webpush. Moduł Marketing Automation Extended jest dodatkowo płatny (zobacz Cennik modułu).

 

 

Zapraszamy do testowania widgetów produktowych na naszym sklepie demo. Dla obecnych klientów przygotowaliśmy możliwość testowania modułu Marketing Automation Extended w swoim sklepie. W tej sprawie prosimy o kontakt z BOK-iem.

 

 

Możesz też przetestować widgety produktowe na naszym DEMO. Po zalogowaniu przejdź do modułu Marketing → Automation → Widgety → Widgety produktowe → Dodaj, a następnie wypróbuj nową funkcję.

 

 


Autor: Diana Drobniak

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska