Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym - nowe funkcje statystyczne dla kampanii marketing automation
![Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym - nowe funkcje statystyczne dla kampanii marketing automation](/img/blog/Zwieksz_sprzedaz_w_sklepie_internetowym_nowe_statystyki_w_atomstore_dla_marketing_automation_webp.webp?1710335190)
Czy zastanawiałeś się, jak jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż swojego sklepu internetowego? Właśnie dodaliśmy nowe informacje statystyczne dla kampanii marketing automation, które pomogą Ci lepiej analizować dane i dostosować strategię marketingową do potrzeb Twoich klientów. Dzięki temu będziesz mógł skuteczniej docierać do potencjalnych klientów, zwiększając tym samym swoją sprzedaż. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie korzyści dla Twojego biznesu niosą ze sobą te nowe opcje.
Co to jest jest marketing automation dla sklepu internetowego? To wykorzystanie oprogramowania, aby automatyzować procesy marketingowe i komunikację z klientami. Celem marketing automation jest zwiększenie efektywności działań marketingowych, zwiększenie sprzedaży i poprawa doświadczenia klientów.
Dokładne statystyki dla marketing automation to narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych monitorowanie skuteczności ich kampanii marketingowych. Dzięki temu narzędziu można w łatwy sposób śledzić, które kampanie działają najlepiej i generują najwięcej sprzedaży. Właściciele sklepów internetowych mogą również wykorzystać te statystyki do identyfikacji najsłabszych punktów swoich kampanii i wprowadzenia zmian, które pomogą zwiększyć ich skuteczność.
Jeżeli korzystasz z wbudowanego modułu do automatyzacji marketingu w AtomStore, nowe informacje statystyczne na temat kampanii znajdziesz w Marketing i promocje → Marketing Automation → Statystyki. Dowiedz się również, jak rozpocząć pracę z modułem marketing automation w swoim sklepie internetowym.
Zwiększ sprzedaż dzięki nowym funkcjom analizy danych i kampanii marketingowych w AtomStore
Dzięki tej nowym statystykom, właściciele sklepów internetowych mają możliwość monitorowania ilości dodanych do koszyka produktów z danego przypomnienia, niezależnie od kanału za pośrednictwem którego zostało ono wysłane - e-mail, SMS czy Web Push. To oznacza, że sprzedawcy mogą dokładnie śledzić, które przypomnienia są najbardziej skuteczne w przekonaniu klientów do dodania produktów do koszyka, a które wymagają zmiany. Informację o skuteczności działań marketingowych można wykorzystać do poprawy komunikatów i poprawy swoich wyników sprzedażowych.
W systemie pojawiła się również informacja o niedoręczonych powiadomieniach w kampanii marketing automation. Niedoręczone powiadomienia są powiadomieniami, które nie zostały dostarczone do odbiorcy z różnych powodów, takich jak nieprawidłowy adres e-mail. Sprzedawcy na platformie AtomStore mogą monitorować niedoręczone powiadomienia i podejmować odpowiednie kroki w celu ich ponownego wysłania do odbiorców.
Jakie informacje może dostarczyć powiadomienie o ilości niedoręczonych wiadomości do klientów? Przede wszystkim to nieoceniona pomoc w identyfikacji problemów z zbieraniem informacji kontaktowych klientów. Dzięki tym informacjom sprzedawca może wprowadzić ulepszenia i poprawić swoje kampanie marketingowe, aby zwiększyć skuteczność i wyniki sprzedażowe.
Merchant może również poznać dokładną liczbę unikalnych wejść i wyświetleń swojej kampanii marketingowej. W tym celu należy zaznaczyć opcję "Pokaż unikalne wejścia i wyświetlenia" pozwalającą na filtrowanie tego typu wyświetleń powiadomień.
Odkryj nowe funkcje i zwiększ swoją sprzedaż
Pogłębione informacje o efektywności kampanii marketingowych (email, SMS czy web push) dają sprzedawcy lepszą kontrolę nad ich kampaniami marketingowymi, co pozwala na poprawę skuteczności i wyników sprzedażowych. To unikalna okazja, aby dowiedzieć się, które produkty cieszą się największą popularnością, czy system rekomendacji pracuje efektywnie i dopasowuje ofertę do oczekiwań klientów lub czy przekaz marketingowych jest odpowiednio perswazyjny i atrakcyjny.
Dodatkowo, informacje te pozwolą Ci zoptymalizować proces sprzedaży, np. poprzez oferowanie zniżek na produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, warto przetestować AtomStore - platformę e-commerce, która oferuje wiele nowych funkcji dla kampanii marketing automation. A co najlepsze, możesz to zrobić całkowicie za darmo i bez zobowiązań przez 30 dni! Dzięki temu będziesz mógł przekonać się, jak łatwo i efektywnie możesz zwiększyć swoją sprzedaż dzięki naszej platformie. Skorzystaj z tej okazji już teraz i przetestuj AtomStore!
Autor: Diana Drobniak