Chcesz przenieść sklep na nową platformę, ale nie wiesz jak to zrobić? Wszystkiego dowiesz się z e-booka "Migracja sklepu" Pobierz teraz

Blog

13.01.2021
E-biznes

Jak podnieść wartość koszyka nawet o 40%? Sprawdź PayPo i odroczone płatności!

Jak podnieść wartość koszyka nawet o 40%? Sprawdź PayPo i odroczone płatności!

Klienci kupują teraz, PayPo płaci, a ty zwiększasz swoją sprzedaż. Rośnie liczba odbiorców indywidualnych i biznesowych korzystających z form odraczania płatności. W AtomStore także możesz skorzystać z tej usługi i zintegrować ją ze swoim sklepem.

 

Czym jest PayPo?

PayPo to system umożliwiający kupującemu odroczenie płatności za zamówione towary. Dzięki niemu klient może zdecydować po otrzymaniu zamówienia, czy chce je zatrzymać. Za zakupy może zapłacić nawet do 30 dni od ich dokonania bez dodatkowych kosztów To prosty i wygodny system swobodnych transakcji, które zwiększą twoją sprzedaż. W 2020 r. klienci zrealizowali aż 3 miliony transakcji z PayPo.

 

Jak działa PayPo?

  1. Klient zamawia produkty z twojego sklepu i wybiera płatność metodą PayPo. Przy pierwszej płatności z PayPo podaje swoje dane, w tym numer PESEL.
  2. System na podstawie danych weryfikuje klienta. PayPo opłaca jego zakupy.
  3. Wysyłasz zamówienie do klienta.
  4. Klient decyduje, czy chce zostawić zamówione produkty. Może je także zwrócić w części lub całości. Jeśli zdecyduje się odesłać towary, to zwracasz środki dzięki systemowi cashback na jego saldo klienta w PayPo.
  5. W ciągu 30 dni od daty zakupu klienci opłacają zamówienie bez żadnych dodatkowych kosztów. Mogą też podzielić płatność na 4 raty.

Proste, wygodne i skuteczne ✔️

 

Minimalna wartość zakupów to 40 PLN, a maksymalna – 1000 PLN. Limit zakupowy klienta jest ustalany indywidualnie przez system scoringowy PayPo i rośnie wraz z kolejnymi transakcjami. Dzięki temu PayPo dba o bezpieczeństwo sprzedającego.

 

Jakie korzyści płyną z PayPo?

  • średnia wartość koszyka zakupowego rośnie o 20–40%. Klienci kupują więcej, bo nie zamrażają swoich środków;
  • odzyskasz nawet 15–20% porzuconych koszyków. Dzięki PayPo możesz wysyłać e-maile do klientów, którzy porzucili swój koszyk, zachęcając ich do sfinalizowania transakcji z wykorzystaniem metody odroczonych płatności;
  • zwiększysz sprzedaż produktów premium i w pierwszej cenie. Umożliwienie odroczonej zapłaty sprawia, że klienci częściej decydują się na spontaniczne zakupy i chętniej sięgają po produkty w pierwotnej cenie oraz produkty premium;
  • dotrzesz do nowych klientów. Klienci, którzy wcześniej nie byli zdecydowani na zakup twoich produktów, mogą się na nie skusić, bo nie muszą od razu za nie płacić;
  • klienci chętniej wracają po kolejne zakupy. PayPo to nowa i bezpieczna jakość zakupów, która powoduje, że kupujący częściej wracają do Twojego sklepu;
  • budujesz pozytywny wizerunek firmy i zwiększasz zaufanie klientów. Poszerzasz możliwości wyboru form płatności i pokazujesz, że ufasz klientom dzięki odroczonym metodom płatności, dzięki czemu oni ufają twojej marce i chętniej ją polecają.

 

W branży fashion średni udział PayPo w ogólnych transakcjach to 5–8% po trzech miesiącach i aż 10–25% po roku. Jednak nie tylko moda korzysta z PayPo. Wiele topowych marek włączyło odroczone płatności w swoich e-sklepach. Liderzy polskiego rynku e-commerce, laureaci raportu Koszyk 2020 wybierają płatności odroczone, m.in. Media Expert, Wittchen, Media Markt, Morele.net i Yes. Dołącz do nich!

 

Instrukcja integracji z PayPo

 

Czy PayPo to bezpieczna płatność dla merchantów?

Kupujący płaci za zakupy nawet 30 dni później, ale ty dostajesz pieniądze od razu. Płatność wpływa na rachunek twojego sklepu jeszcze przed wydaniem towaru. Dzięki temu, że transakcja odbywa się między PayPo a Twoją firmą (także w przypadku zwrotów czy reklamacji), nie musisz martwić się o zobowiązania klienta. Z PayPo minimalizujesz ryzyko związane z nierzetelnymi klientami.

 

Wśród sklepów, które wdrożyły PayPo na platformie AtomStore są DeeZee.pl, nessi-sport.com i izielnik.pl. 

 

 

Konkurencyjny zachodni system płatności pod koniec 2019 r. osiągnął wartość 5,5 mld dolarów, wędrując na szczyt listy najlepiej wycenianych start-upów. Jego dzienna liczba transakcji wynosi obecnie ok. 1 mln.

Autor: Agata Kempa

AtomStore to platforma e-commerce klasy premium. Tworzymy dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Oferujemy kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.
Wspólnie rozwiązujemy problemy polskiego e-handlu!

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • iab