Case Study

Sensu.pl - profesjonalny sklep w branży dla dorosłych

Jak rozkręcić jeden z topowych sklepów internetowych w branży erotycznej? Wybrać zespół specjalizujący się we wdrożeniach sklepów internetowych, elastyczną platformę i postawić na świetne doświadczenie zakupowe. Poznaj historię powstania marki SENSU - lidera branży erotycznej w e-commerce.

case study wdrożenia sklepu internatowego sensu atomstore

Branża erotyczna a e-commerce. Od potrzeby do projektu sklepu internetowego

Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi w e-commerce jest branża erotyczna. 40% polskich internautów odwiedza strony internetowe związane z tematyką erotyczną. Około 50% ruchu na takich stronach pochodzi z urządzeń mobilnych. Tworząc sklep internetowy dla dorosłych najważniejszym wyzwaniem jest zadbanie o anonimowość klientów sklepu.

 

Wysyłki z takich sklepów nie mogą zawierać logotypów i muszą być dyskretne , a sprzedawcy są ograniczeni w zakresie promocji swoich towarów . Wielu sprzedawców decyduje się na wybór dedykowanego sklepu internetowego. To jednak zwiększa cenę wdrożenia sklepu wielokrotnie, a koszty są istotne w tej konkurencyjnej branży. Dlatego warto poznać historię SENSU, którego twórcy postawili na profesjonalny sklep internetowy oparty o AtomStore.

Kim jest Klient i jaki był proces wdrożenia indywidualnego projektu sklepu?

SENSU.pl  to marka na rynku erotycznym, która wyróżnia się tym, że lubi, aby ich klienci czuli się swobodnie i odważnie. Luksusowe produkty erotyczne, które oferuje w sklepie w połączeniu z licznymi materiałami edukacyjnymi, budują pozytywny wizerunek w swojej kategorii. SENSU to dwunastoosobowy zespół e-commerce, który pracuje na co dzień na platformie e-commerce AtomStore. Jak zrodził się pomysł na SENSU?

 

Grzegorz Sosurwspółwłaściciel SENSU

Zauważyliśmy, że w Polsce po prostu nie ma dobrego sklepu internetowego z erotyką, a jest on potrzebny. Idea była prosta: zróbmy taki sklep, w którym będzie naprawdę szeroka oferta (sex od a do OOOOOMG!), przyjemny, a nie odstraszający. Po trzech latach wiemy, że się udało.

 

Projekt uruchomienia nowego sklepu online pod domeną sensu.pl rozpoczął się w 2020 roku. Wcześniejsze doświadczenie w pracy z AtomStore sprawiły, że wybór systemu i platformy sprzedaży internetowej był oczywisty. Sensu od początku powstawało na naszym rozwiązaniu, aby zagwarantować sobie dochodowy sklep internetowy. Wszystkie procesy backoffice, jak i brand, w tym szablon graficzny i ścieżka zakupowa były projektowane od zera.

 

wywiad z ecommerce managerem

Tworząc sklep internetowy skup się na nawigacji i UX w procesie wdrożenia szablonu

Jednym z najważniejszych elementów graficznych sklepu było zaprojektowanie intuicyjnej nawigacji. Ta na poziomie samego menu przechodziła kilka modyfikacji, aby znaleźć najlepszą wersję dla klientów.

 

Na szczególną uwagę zasługuje tutaj wdrożenie projektu graficznego karty produktu, która jest bogata w treści. Klient znajdzie na niej informacje czy opinie nie tylko o samym produkcie, ale przede wszystkim pozna szczegóły dostawy (dyskretność, czas), opcje zwrotu, a także rekomendacje produktów, o które warto uzupełnić zakupy. Dla nowych klientów takie informacje są kluczowe i poprawia doświadczenie z obsługą sklepu.

 

Produkty mają również przypisane właściwości, które są zaprezentowane w sposób przyjemny i czytelny dla oka, czyli w formie grafik. Od strony technicznej w AtomStore przygotowanie takiej funkcjonalności sklepu internetowego nie było trudne. Wykorzystuje ono podstawowe narzędzie, jakim są atrybuty. Zespół e-commerce może wygodnie zarządzać wyglądem kart produktowych - obsługa systemu sklepu jest elastyczna.

 

wdrożenie sklepu internetowego atomstore funkcje karty produktowej

 

Szybkie zakupy, większa przyjemność - jak stworzyć sklep internetowy przyjazny klientom?

Krótki koszyk i łatwe nawigowanie pozwalają zrealizować proces zamówienia w SENSU nawet w trzy minuty - od wyboru do potwierdzenia zapłaty. Sklep internetowy Sensu.pl funkcjonuje na rozwiązaniu SaaS, a mimo to może dostosować etapy koszyka do dedykowanego projektu graficznego. Wszystko dzięki elastyczności platformy sprzedaży internetowej AtomStore. 

Profesjonalny sklep internetowy jest łatwy i szybki w obsłudze

Proces zakupowy tworzonego projektu sklepu składa się z zaledwie trzech kroków, przy czym klient ma cały czas dostęp do informacji o zamawianych produktach w formie dodatkowego boxa. Sklep internetowy wykorzystuje również opcję inteligentnych podpowiedzi produktowych oraz  osiągnięcia progu darmowej dostawy. Nie ma natomiast żadnych elementów, które mogłyby rozpraszać klienta od procesu zakupowego - pop-up’ów czy zbędnych informacji. 

 

wdrożenie sklepu intranetowego proces zakupowy koszyk atomstore

Skup się na estetyce szablonu graficznego sklepu internetowego

Według właścicieli sklepu i zespołu SENSU estetyka jest niesamowicie ważna w całym doświadczeniu klienta w sklepach erotycznych. Po wejściu do tego sklepu można poczuć, że design jest tutaj priorytetem. Subtelne zdjęcia, dobór kolorystyki i zdjęć sprawia, że odbiorca ma czuć, że zakup jest dla niego intymną przyjemnością, a nie stresem związanym z tym, że „ktoś mnie zobaczy w sexshopie”. Połączenie wyglądu sklepu oraz działanie sklepu gwarantuje przewagę nad istniejącymi sklepami internetowymi w branży.

 

SENSU dzięki dbałości o świetną obsługę Klienta, rozwój sklepu, dyskretną, szybką obsługę paczki i rozbudowaną strefę edukacyjną sprawia, że każdy zasługuje na spełnienie w życiu łóżkowym. W połączeniu z ogromny doświadczeniem i wiedzą w e-commerce, technologią i świetnym UX, marka wnosi świeżość i odmienia polski rynek erotyki. 

Podsumowanie procesu wdrażania sklepu Sensu.pl

Wdrożenie platformy sprzedaży dla SENSU było wymagającym projektem, ponieważ oprócz złożonej specyfikacji sklepu internetowego, bardzo dużą uwagę przywiązano do wyglądu i optymalizacji strony internetowej. Właściciele sklepu wybierając wdrożenie platformy sprzedaży AtomStore w modelu SaaS korzysta nie tylko z rozwoju sklepu i nowych narzędzi, ale wybiera również indywidualne wsparcie, które pozwala mu skupić się na powiększaniu oferty, sprzedaży i maksymalizacji zysków, czyli tym co najważniejsze w prowadzeniu sklepu internetowego.

 

Grzegorz Sosurwspółwłaściciel SENSU

Wykorzystujemy praktycznie wszystkie narzędzia dostępne na platformie AtomStore. Bardzo pomocne okazały się narzędzia analityczne, możliwość wiązania oferty z dostawcami, integracje z marketplace’ami, gotowe wtyczki, kompleksowa obsługa marketingu, zarządzanie katalogiem czy magazynem.

 

Szukasz połączenia dedykowanego wdrożenia sklepu ze stałą obsługą i rozwojem? Wybierz naszą elastyczną platformę AtomStore. Skorzystaj z formularza poniżej ⬇️ 
Spodobał Ci się ten case?

Chciałbyś się dowiedzieć, czy AtomStore rozwiąże Twoje problemy ze sklepem internetowym? Zostaw nam kontakt do siebie - niezwłocznie oddzwonimy do Ciebie.

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska